تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشن‌های تولد امام حسین‌(ع) در مصر

مردم مصر و پیروان طریقت‌های مختلف صوفیه از فردا به مدت یک هفته جشن‌های بزرگی را به مناسبت تولد امام حسین‌(ع) برگزار خواهند کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از الوفد، مردم مصر و پیروان طریقت‌های صوفیه به مناسبت تولد امام حسین(ع)، مراسم آیینی مختلفی را از 23 نوامبر تا 30 نوامبر به مدت یک هفته برگزار خواهند کرد.

این جشن‌ها گسترده که قدمتی بیش از هزار سال دارد، هرساله در میان شور و نشاط بسیار عاشقان اهل‌بیت در مصر برگزار می‌شود. پیروان فرقه‌های صوفیه به مناسبت تولد امام حسین‌(ع) هفته پایانی ماه نوامبر را به برگزاری جشن‌های مختلف اختصاص می‌دهند. هزاران نفر از ارادتمندان اهل‌بیت از استان‌های مختلف مصر در این جشن‌ها در مجاورت مسجد الحسین شرکت می‌کنند. جشن میلاد امام حسین‌(ع) بعد از جشن میلاد پیامبر اکرم‌(ص) بزرگ‌ترین جشن در مصر محسوب می‌شود. این جشن در فضایی معنوی و عرفانی با خواندن سرودهای مذهبی با حضور بزرگ‌ترین خوانندگان این سرودها، علمای الازهر و مقامات ارشد وزارت اوقاف مصر برگزار می‌شود.

به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا، امسال این جشن‌ها در صحن مسجد الحسین(ع) و در فضای باز برگزار می‌شود.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشن‌های تولد امام حسین‌(ع) در مصر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..