تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بناکار: بازیکنانم ترس از باخت دارند/ دلیل استعفای من نتایج تیمم نبود!

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: متاسفانه وقتی تیمی روی دور باخت می‌افتد ترس از شکست پیدا می‌کند. موضوعی که بازیکنان من به آن دچار شدند.

بناکار: بازیکنانم ترس از باخت دارند/ دلیل استعفای من نتایج تیمم نبود!به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عادل بناکار، سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز پس از شکست تیمش مقابل پارسه در هفته دهم لیگ برتر والیبال، گفت: پارسه تیم جوان با انگیزه ای است، بازی مقابل این تیم را خیلی خوب شروع کردیم و در 2 ست اول و دوم هم به پیروزی رسیدیم اما حریف در ست های بعدی خیلی بهتر کار کرد و برنده شد.

وی با اشاره به عدم نتیجه‌گیری تیمش در هفته‌های اخیر گفت: نمی دانم مشکل از کجاست که بازیکنان برنامه‌های ما را در میدان اجرا نمی کنند. وقتی تیمی در دور باخت می افتد ترس از شکست دوباره پیدا می کند. شاید نمی توانیم از نظر روانی روی بازیکنان کار کنیم و به این دلیل است که ترس از باخت دارند.

بناکار اضافه کرد: به دلیل همین مشکل، تیم هر وقت جلو می افتد خیلی خوب کار می کند ولی وقتی عقب می افتیم، تیم کارایی خود را از دست می دهد.

سرمربی شهرداری تبریز درباره استعفایی که هفته قبل به مدیران باشگاه ارائه داده بود، گفت: دلیل استعفای من برد و باخت تیم نبود. هفته گذشته و پس از باخت مقابل خاتم اردکان به صورت شفاهی استعفا دادم اما مدیرعامل و هیات مدیره حتی اجازه ندادند این استعفا به صورت کتبی ارائه شود. علت این استعفا نیز مسائل شخصی خودم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بناکار: بازیکنانم ترس از باخت دارند/ دلیل استعفای من نتایج تیمم نبود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..