تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت صحن امام حسن مجتبی(ع) در حرم مطهر امام حسین(ع)

آستان مقدس حسینی از آغاز طرح احداث صحن امام حسن مجتبی(ع) خبر داده است که در ضلع جنوب شرقی حرم مطهر امام حسین(ع) احداث می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه خبری عتبه حسینی، آستان مقدس حسینی از احداث صحن امام حسن مجتبی(ع) در ضلع جنوب شرقی به سمت باب القبلة از حرم حسینی خبر داده و آن را نخستین نقطه مهم برای توسعه در مجاورت منطقه بین‌الحرمین خوانده است.

مهندس حسین‎ رضا مهدی؛ رئیس بخش طرح‌های مهندسی و فنی تصریح کرد: ساخت صحن امام حسن مجتبی(ع) در دو ماه آینده وارد فاز اجرایی می‌شود. مراحل فعلی کار در مرحله تخریب و از بین بردن اراضی گرفته شده و تملک اراضی بیشتر است.

وی در ادامه افزود: هدف از ساخت این صحن ایجاد فضایی به مساحت 100 هزار مترمربع برای خدمت به زائران است. این صحن شامل فضاهای عبادی، خدماتی، فکری و فرهنگی است. صحن جدید از موقعیت جغرافیایی مهمی برخوردار است. این صحن در مجاورت باب قبله حرم امام حسین(ع) منتهی به ضلع شرقی تا خیابان امام علی(ع) قرار دارد.

آستان مقدس امام حسین(ع) با انجام پروژه‌های مهندسی و فنی، ساماندهی و توسعه جاده‌های نزدیک صحن شریف را در راستای فراهم کردن امکانات بیشتر برای زائران و ارائه بهترین خدمات به آن‌ها در مراسم مختلف در دستور کار دارد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت صحن امام حسن مجتبی(ع) در حرم مطهر امام حسین(ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..