تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارق طلا و ظروف مسی در کاشمر

فرمانده انتظامی کاشمر گفت: این سارق که به سرقت مقادری طلا و ظروفدستگیری سارق طلا و ظروف مسی در کاشمر مسی و قدیمی به ارزش ۳ میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال اقدام کرده بود  دستگیرشد.

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین احمدی در تشریح ماجرا گفت: با دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر وقوع سرقت از منازل مسکونی و شهروندان مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از چند روز تحقیقات گسترده میدانی با اشراف اطلاعاتی توانستند متهم را شناسایی کنند.

وی گفت: متهم که در حال فروش طلا‌های سرقتی در یکی از شهرستان‌های همجوار بود با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

او تصریح کرد: متهم دستگیرشده در ابتدا منکر ارتکاب هرنوع سرقتی بوداما در مواجهه با مستندات پلیس به یک فقره سرقت طلا از یک خانه مسکونی به ارزش یک میلیارد ریال و ۲۷ فقره سرقت ظروف مسی و لوازم قدیمی به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از منزل شهروندان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: در این زمینه ۲ مالخر نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی ظروف مسی و وسایل و لوازم قدیمی سرقتی کشف که پس از شناسایی مالباختگان تحویل آن‌ها خواهد شد.

سرهنگ حسین احمدی از شهروندان خواست؛ منازل مسکونی خود را به تجهیزات ایمنی و دوربین‌های مداربسته مجهز و در تعامل با همسایگان خود هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارق طلا و ظروف مسی در کاشمر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..