تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام بیش از هزار زوج دانشجو در طرح سفر به بهشت

مدیر مرکز فرهنگی اردوهای نهاد رهبری و دانشگاه‌ها گفت: در طرح سفر به بهشت بیش از هزار دانشجو ثبت نام کرده‌اند و آمار ازدواج‌های دانشجویی در دانشگاه‌های تک‌جنسیتی نسبت به سایر مراکز آموزش عالی بیشتر است.

حسین جوادی مدیر مرکز فرهنگی اردوهای نهاد رهبری و دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به افزایش ازدواج‌ها در دانشگاه‌های تک جنسیتی کشور اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در خصوص ازدواج‌های دانشجویی دانشگاه‌هایی که به صورت تک جنسیتی مشغول به فعالیت هستند، آمار ازدواج‌های دانشجویی در آن مراکز به مراتب بالاتر از سایر دانشگاه‌های کشور است.

وی بیان کرد: ازدواج به روش سنتی از اولویت دانشجویان و خانواده‌های آنها است و طبق بررسی‌های صورت گرفته این نتیجه حاصل شده است که بیشتر افراد ازدواج های قدیمی را بیشتر می‌پسندند.

جوادی ادامه داد: طرح سفر بهشت در روزهای 25 تا 27 آذر ماه با اعزام زوج‌های جوانی که مهریه آنها 14 سکه و کمتر از آن است برگزار می‌شود و در غالب کاروان‌های دانشجویی به مشهد مقدس مشرف می‌شوند.

وی یادآور شد: تا به امروز بیش از هزار زوج در طرح سفر به بهشت ثبت نام کرده‌اند و در این دوره در مشهد مقدس کارگاه و کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود و زوج‌های جوان دانشجو به صورت دسته جمعی به حرم امام رضا (ع) مشرف می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام بیش از هزار زوج دانشجو در طرح سفر به بهشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..