تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل همه واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی اشراق و روی زنجان پایش شد

ساعت: 16:29 منتشر شده در مورخ: 1400/08/30 شناسه خبر: 1786136

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت استان زنجان با بیان اینکه پایش واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی شماره یک (اشراق) و تخصصی روی زنجان به اتمام رسیده است، گفت: ۶۸۹ واحد در شهرک صنعتی شماره یک و ۸۵ واحد نیز در شهرک صنعتی روی، پایش شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد وثوق در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی توسط سازمان بسیج مهندسین انجام می‌شود که با توجه به نامگذاری سال 1400 این طرح امسال با عنوان پایش، پشتیبانی و مانع‌زدایی از واحدهای صنعتی راکد و نیمه‌فعال اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه پایش واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی شماره یک (اشراق) و تخصصی روی زنجان به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: 689 واحد در شهرک صنعتی شماره یک و 85 واحد نیز در شهرک صنعتی روی، پایش شده‌اند.

وثوق افزود: پایش، پشتیبانی و مانع‌زدایی از واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه‌فعال و راکد شهرک صنعتی نوآوران زنجان نیز اخیراً شروع شده است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت استان زنجان با اشاره به برگزاری جلسات ویژه کارگروه رفع و مانع‌زدایی برای 108 واحد تولیدی و صنعتی استان گفت: برای همه این واحدها مصوبه دریافت شده و به مانع‌زدایی از آن‌ها کمک کرده است.

وی با بیان اینکه با برگزاری جلسات مذکور، کمک به مانع‌زدایی از واحدها شده است، اظهار داشت: بررسی و مشاوره‌های لازم در این رابطه ارائه شده و موانع این واحدها در شُرف حل شدن است.

وثوق خاطرنشان کرد: پایش‌ها در 4 حوزه امور مالی و بانکی، تجارت و بازرگانی، قوانین و مقررات حقوقی و تولید، زیرساخت، تحقیق و توسعه است.

وی افزود: پایش واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه‌فعال و ارکد شهرستان ابهر نیز همزمان با هفته بسیج آغاز شده است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت استان زنجان گفت: بیشترین تعداد واحدهای صنعتی استان در شهرستان‌های زنجان و ابهر بوده و در سایر شهرستان‌ها تعداد واحدهای صنعتی کم است و بیشتر در حوزه کشاورزی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل همه واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی اشراق و روی زنجان پایش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..