تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقات ورزشی متعدد همزمان با هفته بسیج در استان زنجان/ لزوم ترویج روحیه بسیجی در بین ورزشکاران

ساعت: 15:40 منتشر شده در مورخ: 1400/08/30 شناسه خبر: 1786121

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات متعدد ورزشی در طول هفته بسیج در استان زنجان، گفت: ورزش استان زنجان نیازمند ترویج روحیه بسیجی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خلیلی در حاشیه تقدیر از قهرمانان کشوری شطرنج در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری قهرمانی شطرنج به میزبانی استان زنجان، اظهار کرد: این مسابقات به پایان رسید و تجلیل از ورزشکاران انجام شد.

وی با بیان اینکه ما برای پرورش استعداد‌ها و استعداد یابی قهرمانان آینده، آمایش سرزمین را در تمامی رشته‌ها انجام دادیم، ابراز کرد: آمایش سرزمین از امسال در زنجان رقم خورد که این یک اتفاق خوبی برای ورزش استان می‌باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه امسال مسابقات استعداد‌های برتر برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم ورزش شطرنج با استعداد‌هایی که در استان ما وجود دارد در این مسابقات هم خوب بدرخشد.

وی با بیان اینکه ما در ورزش استان مربی محوری را به قهرمان محوری تغییر رویکرد داده‌ایم، عنوان کرد: حمایت از مربیان را برای حضور حداکثری در مسابقات استعداد‌های برتر در دستور کار قرار دادیم که این امر می‌تواند راه توسعه ورزش استان را فراهم کند.

خلیلی بیان کرد: امیدوارم با حضور فعال هیئت‌های ورزشی، استعداد یابی‌ها به آن هدف عالی که در استان داریم برسیم.

وی با گرامی داشت هفته بسیج، افزود: به مناسبت هفته بسیج مسابقات متعددی در استان زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه روز پنج شنبه همایش پیاده‌روی استانی به صورت هماهنگ با سراسر کشور برگزار می‎شود، ابراز کرد: انتظار داریم در ورزش ما روحیه بسیجی حاکم شود و اخلاق بسیجی و روحیه بسیجی را در بین ورزشکاران ترویج کنیم.

وی با بیان اینکه ترویج روحیه بسیجی در بین ورزشکاران نیازمند فرهنگ سازی است، ادامه داد: در استان زنجان ورزشکاران اخلاق‌مدار و با روحیه بسیجی زیادی حضور دارند.

خلیلی خاطر نشان کرد: ترویج روحیه بسیجی در بین ورزشکاران نیاز است و امیدوارم این روحیه بیش از پیش در استان ما حاکم شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقات ورزشی متعدد همزمان با هفته بسیج در استان زنجان/ لزوم ترویج روحیه بسیجی در بین ورزشکاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..