تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین مهلت احراز هویت مشترکان موبایل چه زمانی است؟

در حالیکه دیروز یک مقام انتظامی از بررسی وضعیت 10 میلیون سیم‌کارت با مشخصات مجهول خبر داد، با پیگیری جدی وزارت ارتباطات آخرین مهلت احراز هویت مشترکان پایان آذرماه تعیین شده و سپس ارتباط سیم‌کارت‌های مخدوش قطع می‌شود.

ساماندهی سیم کارت‌های بی‌نام و نشان از نیمه سال 93 با دستور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری اپراتورهای تلفن‌همراه آغاز شد.

این طرح در 3 فاز اجرایی شده و در فاز آخر با راه‌اندازی سامانه‌ای امکان اطلاع از تعداد‌های سیم‌کارت‌های به نام هر نفر برای مشترکان تلفن‌همراه فراهم شد تا هر مشترکی بداند چه تعداد سیم‌کارت‌ به نامش ثبت است و احتمال سوء‌استفاده‌ کاهش یابد.

اکنون بنابر اطلاعات رسیده از اپراتورهای تلفن‌همراه پایان آذرماه آخرین مهلت مشترکان موبایل برای ارائه مشخصات صحیح مالکیت سیم‌کارت است.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای ساماندهی نهایی وضعیت سیم‌کارت‌ها اولتیماتوم تعیین کرده و به این ترتیب سیم‌کارت‌های مجهول الهویه یا دارای اطلاعات ناقص در صورت عدم احراز هویت تا پایان آذرماه، قطع ارتباط می‌شوند.

براین اساس اپراتورهای تلفن‌همراه در هفته‌ اخیر در چندین نوبت پیامک اخطار مغایرت مشخصات سجلی مشترکان را ارسال کرده‌اند تا آخرین اطلاع‌رسانی‌ را به مشترکان کرده باشند.

روز گذشته سردار هادیانفر رئیس پلیس فتا گفته: در کشور بیش از 160 میلیون سیم کارت داریم که 30 میلیون یا تشابه اسمی یا مجهول الهویه بود. 20 میلیون ساماندهی شده و 10 میلیون در حال بررسی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین مهلت احراز هویت مشترکان موبایل چه زمانی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..