تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پگاه آهنگرانی به عکس بدون حجاب وی در فضای مجازی -آکا

,[categoriy] واکنش پگاه آهنگرانی به عکس بدون حجاب وی در فضای مجازی

واکنش پگاه آهنگرانی به عکس بدون حجاب وی در فضای مجازی -آکاواکنش پگاه آهنگرانی به عکس بدون حجاب وی در فضای مجازی -آکا

آکاایران: واکنش پگاه آهنگرانی به عکس بدون حجاب وی در فضای مجازی

آکاایران: چندی پیش عکس بی حجاب پگاه آهنگرانی و خبر کشف حجاب پگاه آهنگرانی در فضای مجازی پخش شد که این بازیگر این خبر را تکذیب کرد.

کشف حجاب پگاه آهنگرانی صحت ندارد و عکس بی حجاب پگاه آهنگرانی

به گزارش آکاایران: پگاه آهنگرانی بایگر معروف ایرانی است که به جز بازیگری فیلم کوتاه نیز می سازد. چند وقت پیش عکس هایی بدون حجاب از پگاه آهنگرانی پخش شد که ادعا شده بود او کشف حجاب کرده است. به هرحال پگاه آهنگرانی از ایران مهاجرت نکرده و خبر کشف حجاب پگاه آهنگرانی صحت ندارد و این بازیگر همچنان در ایران به فیلمسازی و بازیگری خود ادامه خواهد داد.

,[categoriy] واکنش پگاه آهنگرانی به عکس بدون حجاب وی در فضای مجازی عکس پگاه آهنگرانی بازیگر و فیلمساز

« مردان ارباب جمشید » عنوان فیلم مستندی به کارگردانی مشترک پگاه آهنگرانی و درنا مدنی، برای حضور در جشنواره سینما حقیقت آماده خواهد شد.

پگاه آهنگرانی با حضور در پردیس چارسو و فعالیت در جشنواره سینما حقیقت به شایعات درباره کشف حجاب و مهاجرت خود واکنش و به آن پایان داد.

فیلمبرداری این فیلم مستند سال گذشته در تهران آغاز شد و این فیلم در بخش مستندهای نیمه بلند جشنواره سینما حقیقت پذیرفته شده و این روزها مراحل فنی این فیلم مستند سپری می شود.
مستند «مردان ارباب جمشید» مضمونی اجتماعی دارد و درباره سرگذشت هنرورهای سینما است که سال ها در حوزه سینما حضور داشتندو به فعالیت پرداختند.

,[categoriy] واکنش پگاه آهنگرانی به عکس بدون حجاب وی در فضای مجازی پگاه آهنگرانی مهاجرت نکرده است

نسخه ای از این فیلم تحویل دبیرخانه جشنواره شده و نخستین اکران عمومی این فیلم در جشنواره سینما حقیقت خواهد بود.
این فیلم نخستین کارگردانی مشترک آهنگرانی و مدنی است و هر دو، پیش از این تجربه ساخت فیلم های کوتاه و مستندی را در کارنامه خود داشتند. تهیه کنندگی این فیلم بر عهده سید امیر سیدزاده است.

از جمله عوامل این فیلم می توان به حمیدرضا اکبری تصویر بردار، میثم حسنلو صدابردار، آرش قاسمی صداگذار، شهرزاد هاشمی عکاس، سام بهشتی مشاور رسانه ای، سارا حدادی تبلیغات مجازی و امیر سیدزاده تهیه کننده اشاره کرد.

پگاه آهنگرانی | پاسخ بازیگر زن به شایعه کشف حجاب و عکس بدون حجاب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پگاه آهنگرانی به عکس بدون حجاب وی در فضای مجازی -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..