تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عروس بدشانس در حادثه ای تلخ جان سپرد +تصاویر

این عروس در حالی که قصد سورپرایز کردن داماد را داشت دچار این حادثه تلخ شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنگامی که "سیلوا ناسیمنتو" با سه همراهش به قصد سورپرایز کردن داماد سوار بر یک هلیکوپتر شدند نمی دانستند چه حادثه شومی در انتظارشان است. تصاویر منتشر شده مرگ دلخراش این عروس و سه همراهش را در حومه شهر سائوپائولوی برزیل نشان می دهد.عروس بدشانس در حادثه ای تلخ جان سپرد+ تصاویر

عروس بدشانس در حادثه ای تلخ جان سپرد+ تصاویر

 این عروس 32 ساله در حالی قصد داشت با فرود خیره کننده خود با یک هلی کوپتر در محل برگزاری جشن عروسی، داماد "یودرلی داماسنو" و 300 مهمان حاضر در جشن را سورپرایز کند دچار این حادثه تلخ شد. در این حادثه علاوه بر عروس، برادر وی، یک عکاس به همراه خلبان هلی کوپتر کشته شدند.

 این هلی کوپتر که از نوع رابینسون R44 بود در یک ناحیه جنگلی در نزدیکی یک زمین فوتبال جایی که قرار بود فرود انجام شود سقوط کرد. در روز حادثه در حالی که هوا ابری و مه آلود بود باران خفیفی می بارید. در حالی که هنوز علت سقوط این هلوکوپتر مشخص نیست تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

عروس بدشانس در حادثه ای تلخ جان سپرد+ تصاویر

عروس بدشانس در حادثه ای تلخ جان سپرد+ تصاویر

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عروس بدشانس در حادثه ای تلخ جان سپرد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..