تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط هواپیمای مسافربری با 47 سرنشین در پاکستان

سقوط هواپیمای مسافربری با 47 سرنشین در پاکستان

جامعه > حوادث - به گفته یک پلیس منطقه ای در پاکستان یک هواپیما مسافربری در منطقه ابوت آباد این کشور با 47 نفر مسافر سقوط کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گفته یک پلیس منطقه ای در پاکستان یک هواپیما مسافربری در منطقه ابوت آباد این کشور با 47 نفر مسافر سقوط کرده است.

هواپیمای PK 116 از هواپیمایی بین المللی پاکستان قرار بود عصر امروز از شهر شمالی چیترال به اسلام آباد پرواز کند ولی در میان راه ارتباط خود را با برج مراقبت از دست داد.

لایگ شاه یک پلیس از منطقه خیبر پختونخوا در این رابطه به رویترز گفت که این هواپیما سقوط کرده است و تیم های امدادی هم برای عملیات نجات در راه منطقه حادثه هستند.

منبع: ایدیپندنت/ 7 دسامبر 2016

47237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط هواپیمای مسافربری با 47 سرنشین در پاکستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..