تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت تمام تلاش خود را برای برگرداندن امید به جامعه بکار گرفته است

ساعت: 15:25 منتشر شده در مورخ: 1400/08/29 شناسه خبر: 1785774

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

حجت‌الاسلام حسن بیگدلیT مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: تعامل دولت با دنیا به ویژه منطقه شرق و خاورمیانه و احیای مذاکرات به نفع مردم نشان می‌دهد که دولت تلاش دارد امید را به جامعه برگرداند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی از نظر شخصیت حقیقی فردی کریم النفس و پاک بوده و کسی نتوانست خرده‌ای به زندگی ایشان بگیرد.

وی با بیان اینکه دولت تلاش می‌کند دولت پاک و کار آمدی را تشکیل داده و مشکلات مردم را مرتفع کند، افزود: اقدامات رئیس جمهور در بحث توجه به سلامت مردم، مبارزه با بیماری کرونا و گسترش واکسیناسیون در کشور امید را در مردم ایجاد کرده است که تا این ویروس منحوس از جامعه ما برچیده شود.

این مسئول با اشاره به کسری 450 هزار میلیارد تومانی بودجه و هزینه شدن 8 میلیارد دلار برای کالاهای اساسی در دولت قبل، یادآور شد: دولت جدید باید با این نداری‌ها باید کشور را اداره کند که این امر سختی‌های خاص خود را دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: تعامل دولت با دنیا به ویژه منطقه شرق و خاورمیانه و احیای مذاکرات به نفع مردم نشان می‌دهد که دولت تلاش دارد امید را به جامعه برگرداند.

حجت‌الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: سفرهای استانی و حضور شبانه روزی در کنار مردم و عدم تعطیلی در روزهای جمعه و تعطیلات نشان می‌دهد که دولت می‌خواهد آلام مردم را تسکین دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم با سختی‌های بسیاری از جمله تورم مواجه هستند اما رفع مشکلات یک شبه حاصل نخواهد شد، افزود: مردم انتظار دارند امید ایجاد شده در جامعه استمرار یافته و نتیجه اقدامات در سفره آنها احساس شود.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر دولت با فشارهای اقتصادی، تحریم، کسری بودجه بودجه و فشار کرونا مواجه هست که باید فرصت کافی به دولت برای حل مشکلات را داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت تمام تلاش خود را برای برگرداندن امید به جامعه بکار گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..