تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : تبعات عدم رعایت سقف پرداختی پزشکان/ تکرار فیش های نجومی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا

محمد شریفی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهارداشت: سیستم بهداشت و درمان کشور در بحث پرداخت ها نمی تواند تافته جدا بافته از سایر دستگاه ها و وزارتخانه ها باشد.

وی با تاکید بر اینکه کف و سقف پرداختی در شورای حقوق و دستمزد تعیین شده است، افزود: حداقل حقوق یک میلیون و حداکثر پرداختی ۱۹ میلیون تومان تصمیم گیری شده است و این شامل بالاترین مقامات اجرایی کشور نیز می شود.

دبیرکل خانه پرستار با طرح این سئوال که چرا اصرار بر این است که راهی ایجاد شود تا دستهی، دریافتی بیش ازی از سقف پرداختی داشته باشند، گفت: وقتی مالکیت بیمارستان های وزارت بهداشت بر عهده دولت است و تمام هزینه های بیمارستانی از اعتبارات دولتی تامین می شود، طبیعتا باید همه شاغلین در این قبیل مراکز تحت هر عنوان و شغلی، بر اساس حکم حقوقی، دریافتی داشته باشند.

شریفی مقدم با اشاره به اینکه شاخص های پرداختی به پزشکان در همه جای دنیا مشخص و تعریف شده است، افزود: آنچه به عنوان عرف پرداختی در منطقه و دنیا شاهد هستیم، اختلاف ۱۰ برابری است و متوسط پرداختی نیز ۲ تا ۳ برابر است.

وی با عنوان این مطلب که انسان ها می پذیرند پزشکان دریافتی ۱۹ میلیونی داشته باشند، گفت: آنچه مسلم است، دستهی اصرار دارند پیشنهادی ارائه بدهند تحت عنوان مالیات پلکانی، که از این طریق بتوانند دریافتی بالاتر از سقف داشته باشند.

قائم مقام سازمان نظام پرستاری با هشدار نسبت به تکرار تجربه فیش های نجومی، افزود: وقتی مسیرهایی را باز می گذاریم، چگونه می توانیم مراقب باشیم که منابع به درستی هزینه شود.

حتما بخوانید :   زیباجو : چگونه انرژی مثبت جذب کنیم

وی گفت: پیشنهاد زیاد شدن دریافتی پزشکان بر اساس مالیات پلکانی، باعث می شود ماجرای فیش های نجومی تکرار شود.

شریفی مقدم افزود: مستثنی کردن دستهی خاص از سقف پرداختی، منجر به بروز مشکلاتی خواهد شد که در گذشته نیز در نظام سلامت کشور تجربه شده است.

دبیرکل خانه پرستار تاکید کرد: ظاهرا این دسته خاص، قرار است بالاتر از قوا تصمیم بگیرند که چنین پیشنهادی ارائه داده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : تبعات عدم رعایت سقف پرداختی پزشکان/ تکرار فیش های نجومی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..