تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان!

باشگاه پرسپولیس ۴ نماینده به مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا اعزام خواهد کرد.

 مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی  لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه هفته آینده 23 آذرماه در کوالالامپور با حضور نمایندگان باشگاه‌ها برگزار خواهد شد و باشگاه پرسپولیس 4 نماینده به این مراسم می‌فرستد.

محمود خوردبین، امیر حسینی (مدیر روابط بین‌الملل)، پندار خمارلو (مدیر رسانه‌ای) و محمد ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس جهت شرکت در این مراسم روز شنبه ایران را ترک خواهند کرد. در این بین حضور معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان جالب توجه است.

تیم‌های استقلال خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند و استقلال تهران در تاریخ 19 بهمن در دیدار پلی‌آف در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر خواهد رفت. سایر نمایندگان ایران به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا راه یافته‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..