تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ حل مشکلات دانشجویان در 3سوت!

کد خبر: ۴۳۷۰۰۶

۳۰۲  بازدید

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

روز گذشته به مناسبت روز دانشجو برنامه‌هایی در برخی از دانشگاه‌های کشور برگزار شد که واقعا جای قدردرانی و تشکر دارد.در طول این برنامه‌ها به مشکلات دانشجویان و مطالبات آنها خیلی رسیدگی شد و به نظر می‌رسد از امروز دیگر دانشجویان کشور مشکل خاصی نداشته باشند.به عنوان نمونه در یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده در یکی از دانشگاه‌ها متن سخنرانی مهمان محترم بدین شرح بود:‌

«با عرض سلام خدمت دانشجویان محترم! این صدای دست‌های این جمعیت نیست؟ خجالت بکشید شما ناسلامتی دانشجویان این مملکت هستید، اونایی که اون عقب نشستن صدای من رو می‌شنون؟ عرضم به حضورتون که روز دانشجو خیلی روز خوبیه، ما روز دانشجو رو خیلی دوست داریم.خصوصا اگه دانشگاه‌ها شیرینی دانمارکی بدهند که این علاقه ما خیلی از اینی که هست مضاعف تر میشه.یکی از مشکلاتی که متاسفانه همواره در مورد دانشجویان از آن غفلت کرده ایم، بحث نشاط و شادابی دانشگاه هاست.

به همین دلیل من این کلاه را روی میز گذاشته‌ام تا نشاط را مستقیم بفرستم برای شما... حالا همه با صدای بلند تا سه بشمارید... آفرین... یک، دو، سه! بله... اینم خرگوشی که از این کلاه درآوردیم تا شادابی رو به دانشگاه‌ها برگردونیم.همچنین موضوع مهم دیگه‌ای که ما خیلی ازش غافل شدیم، بحث سلامت جمعیت دانشگاهی ماست، به همین دلیل توصیه می‌کنم که توی این روزهای سرد از خوردن سوپ شلغم و گشنیز با لیموترش و عسل و آب ولرم غافل نشید، فراموش نکنید که آب حتما باید ولرم باشه، نه داغ و نه سرد! آفرین دانشجویان حرف گوش کن عزیزم.بحث دیگه‌ای که متاسفانه اصلا بهش توجهی نکردیم، بحث ایمنی دانشجویان عزیز است.

ببینید بنده خدمت اون دسته از دانشجویانی که ماشین دارند توصیه می‌کنم که به هیچ عنوان از لنت ترمز چینی استفاده نکنند، وجدانا اینجا ترمز می‌زنی، ماشین اونجا وایمیسته، خیلی خطرناکه خلاصه... الان فکر کنم خسته شدید نه؟! پس همه باهم و با صدای بلند بخونید: اگه می‌خواید شاد بشید/ مثل گل‌ها وابشید/ بیاید با هم بشینیم/ یه برنامه ببینیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ حل مشکلات دانشجویان در 3سوت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..