تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کویری پر از تالاب های فیروزه ای -

نوشته شده در تاریخ 1395/09/17 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- کویری پر از تالاب های فیروزه ای

آکاایران: پارک ملی «Lençóis Maranhenses» در شمال شرقی برزیل یکی از شگفت انگیزترین و منحصربفردترین نقاط جهان است. منطقه ای به مساحت هزار کیلومتر مربع از ماسه های سفید ابریشمی که در فواصل منظم توسط واحه هایی از دریاچه های فیروزه ای رنگ قطع می شوند.

امتیاز خبر: 18 از 100 تعداد رای دهندگان 6

آکا ایران: پارک ملی «Lençóis Maranhenses» در شمال شرقی برزیل یکی از شگفت انگیزترین و منحصربفردترین نقاط جهان است. منطقه ای به مساحت هزار کیلومتر مربع از ماسه های سفید ابریشمی که در فواصل منظم توسط واحه هایی از دریاچه های فیروزه ای رنگ قطع می شوند. این منطقه در نگاه اول یک بیابان منحصربفرد به نظر می رسد. اما در واقع این یک بیابان مانند تپه های شنی توتوری نیست.

این منطقه باران های فصلی منظم در آغاز هر سال دارد. آب باران در دره های بین تپه های شنی جمع می شود و تالاب های سبز و آبی روشنی ایجاد می کند و بین ماه های جولای و سپتامبر به اوج زیبایی خود می رسد. هم چنین جای شگفتی است که باوجود اینکه تقریبا همه تالاب ها در فصول گرم و خشک ناپدید می شوند، این منطقه انواع ماهی ها را در خود دارد، زیرا پرندگان تخم های آن ها را با خود از دریا می آورند. این منطقه فوق العاده هزاران سال است که تشکیل شده است بهترین زمان برای بازدید از این پارک ماه مه تا سپتامبر است، یعنی زمانی که هوا آفتابی است و تالاب ها هم وجود دارند.

,کویر،تالاب،برزیل،پارک ملی،تپه شنی,[categoriy] کویری پر از تالاب های فیروزه ای

کویری پر از تالاب های فیروزه ای - کویر،تالاب،برزیل،پارک ملی،تپه شنی

آکاایران: کویری پر از تالاب های فیروزه ای

  ,کویر،تالاب،برزیل،پارک ملی،تپه شنی,[categoriy] کویری پر از تالاب های فیروزه ای   ,کویر،تالاب،برزیل،پارک ملی،تپه شنی,[categoriy] کویری پر از تالاب های فیروزه ای   ,کویر،تالاب،برزیل،پارک ملی،تپه شنی,[categoriy] کویری پر از تالاب های فیروزه ای   ,کویر،تالاب،برزیل،پارک ملی،تپه شنی,[categoriy] کویری پر از تالاب های فیروزه ای   ,کویر،تالاب،برزیل،پارک ملی،تپه شنی,[categoriy] کویری پر از تالاب های فیروزه ای   ,کویر،تالاب،برزیل،پارک ملی،تپه شنی,[categoriy] کویری پر از تالاب های فیروزه ای   ,کویر،تالاب،برزیل،پارک ملی،تپه شنی,[categoriy] کویری پر از تالاب های فیروزه ای   ,کویر،تالاب،برزیل،پارک ملی،تپه شنی,[categoriy] کویری پر از تالاب های فیروزه ای   کویری پر از تالاب های فیروزه ای

دیدنی های جهان از هر پنج قاره -

کویری پر از تالاب های فیروزه ای



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کویری پر از تالاب های فیروزه ای -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..