تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کاربران به دروازه بانی مهدی طارمی/گل زنی که یادت رفته دروازه بان باش

کاربران فضای مجازی نسبت به عکس مهدی طارمی در دروازه سر تمرین تیم پرسپولیس واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار تصویری از دروازه بانی اش در صفحه اینستاگرام خود خطاب به رامین رضاییان نوشت: "آقا رامين درست به علی بيرانوند كاشته گل ميزنی ولی اگه به من بزنی هنر كردی داداش  از ٢٠ تا كاشته فقط ٢ تا به تير زد."

گفتنی است؛ پیش از این هم عبدالصمد ابراهیمی، مدیر برنامه های مهدی طارمی، عکسی را از وی منتشر کرده بود که طارمی را در حال شیرجه زدن در دروازه نشان می داد. ظاهرا  روز هایی که علیرضا بیرانوند از ناحیه دست دچار مصدومیت بود، مهدی طارمی توانسته  توانایی خود را در درون دروازه به رخ دیگران  بکشد.


کاربران فضای مجازی هم با انتشار کامنت های خود در صفحه اینستاگرام طارمی نظرات خود را اعلام کردند.
مهدی طارمی مهدی طارمی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کاربران به دروازه بانی مهدی طارمی/گل زنی که یادت رفته دروازه بان باش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..