تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موانع بزرگ سد راه آبی‌پوش شدن شهباززاده

تا این لحظه منصوریان تنها نام شهباززاده را برای نیم فصل به باشگاه داده که این نشان می دهد استقلال بازیکن دیگری را لازم ندارد اما سر راه شهباززاده مشکلات زیادی وجود دارد.

طبق گفته مسئولان استقلال در لیست این تیم برای نیم فصل دوم تنها شهباز زاده وجود دارد و تا این لحظه کس دیگری در لیست این مربی دیده نمی شود. این خبر به خودی خود دو بحث دارد، بحث اول اینکه برخلاف برخی شایعه ها مجتبی جباری و پژمان منتظری در لیست استقلال برای نیم فصل نیستند و همچنان بازوبند کاپیتانی را می توان بر بازوی رحمتی در استقلال دید.
بحث دوم اما پیچیده تر است. نکته اینجاست که برای بازگشت شهباززاده ای که با آنالیا اسپور قرار داد دارد موانع و مشکلاتی سر راه استقلال قرار دارد که حتی در صورت تمایل کامل طرفین هم شرایط برای این انتقال سخت خواهد شد. برخی از این مشکلات عبارتند از:
اول: قرارداد شهباززاده با آنالیا اسپور. برای استقلالی شدن شهباززاده باید این قرارداد لغو شود و به این ترتیب یا استقلال یا خود شهباززاده باید با پرداخت پول به آنالیا اسپور رضایت این باشگاه ترکیه ای را بگیرند که این کار برای هر دو طرف بسیار سخت است.
دوم: برای ورود شهباززاده به استقلال، این باشگاه باید بدهی یک میلیارد تومانی به این بازیکن را بعلاوه مبلغی از قرارداد همین امسال پرداخت کند که رقم را بسیار بالا می برد.
سوم: استقلال برای شهباززاده جا ندارد. در واقع برای بازگشت او باید لیست خالی شود. در این مسیر اما نه حاج محمدی، نه آرش افشین تاکنون چراغ سبز نشان نداده اند و تصمیم دارند یا تمام پول خود را بگیرند و جدا شوند یا اینکه تا آخر فصل در استقلال بمانند.
شرایط دیگر بازیکنانی که در لیست ۱۸ نفره منصوریان قرار نمی گیرند و قاعدتا گزینه های اول جابه جایی در نیم فصل هستند نیز بهتر از این نیست و هم زکی پور و هم میثم مجیدی و ... تا این لحظه حاضر نشده اند با جدایی جا را برای شهباز زاده باز کنند.
استقلال البته مدعی است که تاکنون با شهباززاده مذاکره نداشته است (مذاکره با بازیکنی که با باشگاهی دیگر قرارداد دارد، غیر قانونی است) اما به فرض مذاکره جدی استقلال باید این موانع را از جلوی پا بردارد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موانع بزرگ سد راه آبی‌پوش شدن شهباززاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..