تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرسنال مدعی حضور در نیمه نهایی است

به گزارش افکارنیوز،

 آرسن ونگر سرمربی تیم فوتبال آرسنال لندن در نشست خبری پس از پیروزی 4 بر یک تیمش برابر بازل سوئیس گفت: «البته پیش بینی پیروزی ما در این باز ی کار سختی نبود اما بیشتر از این خوشحالم که به هدف اولیه دست پیدا کرده ایم و به سمت موفقیتهای بزرگتر حرکت می کنیم.»

وی ادامه داد: آرسنال مدعی حضور در نیمه نهایی است و به این هدف مهم خواهیم رسید. هواداران آرسنال در این سالها صبوری و منطقی بودن را خوب آموخته اند و می دانند که نمی شود بدون پشتوانه منطقی از قهرمانی سخن گفت. هدف بعدی ما حضور در نیمه نهایی است و پس از آن از امکان قهرمانی هم حرف خواهم زد.

برای آرسنال در این بازی لوکاس پرز 3 گل 8، 16، 47 و اوبی 54 گلزنی کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرسنال مدعی حضور در نیمه نهایی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..