تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قلیان سراهای غیرمجاز در سمنان تعطیل شد

به گزارش افکارنیوز،

سید عباس دانایی ظهر امروز در نشست کمیته کاهش مصرف دخانیات شهرستان سمنان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: برخورد شدید و جدی با قلیان سراهای غیرمجاز در شهرستان ادامه دارد و از فعالیت قلیان سراهایی که فاقد مجوز باشند جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 29 قلیان سرا در سمنان از فعالیت تعداد 20 واحد قلیان سراهای غیرمجاز در سمنان خبر داد و گفت: در صورت عدم رعایت بهداشت و عدم ارائه محصولات غیربهداشتی از فعالیت این‌گونه قلیان سراها غیرمجاز جلوگیری می‌شود.

فرماندار سمنان با اشاره به عوارض ناشی از مصرف دخانیات خاطرنشان کرد: استعمال دخانیات اثرات زیانباری و غیرقابل جبرانی دارد و باید در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم انجام شود.

دانایی بر ضرورت اطلاع‌رسانی درباره مضرات استفاده از دخانیات تأکید کرد و گفت: خانواده‌ها نقش مهمی در پیشگیری و مبارزه با مصرف دخانیات دارند و باید فرزندان خود را در این زمینه آگاه کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی از عوامل و راهکارهای تأثیرگذار در کاهش مصرف دخانیات در جامعه و به‌ویژه در بین نسل جوان است.

فرماندار سمنان بر ضرورت برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی از سوی دستگاه‌های فرهنگی در راستای کاهش مصرف دخانیات در جامعه تأکید کرد و افزود: می‌توان از طریق ارائه و اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و همچنین اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه از عنوان کرد و افزود: با آگاه‌سازی عمومی می‌توان شرایطی را فراهم کرد که جوانان و اقشار آسیب‌پذیر افزایش مصرف دخانیات در جامعه جلوگیری کرد.

دانایی با اشاره به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان برای انحراف جوانان و همچنین بی‌هویت کردن جوانان گفت: دشمن تلاش دارد با ابتلای جوانان به مواد مخدر آنان را بی‌هویت کند.

1.4 میلیارد نفر از جمعیت جهان دخانیات مصرف می‌کنند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان نیز در این نشست گفت: 1.4 میلیارد نفر از جمعیت جهان دخانیات مصرف می‌کنند.

بهزاد فتاحی با اشاره به عوارض مصرف دخانیات و به‌ویژه قلیان گفت: مصرف یک وعده قلیان برابر عوارض مصرف 80 تا 100 نخ سیگار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قلیان سراهای غیرمجاز در سمنان تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..