تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با روش های سریع مهاجرت به کشور کانادا آشنا شوید

با روش های سریع مهاجرت به کشور کانادا آشنا شوید

کشور کانادا یکی از کشور های واقع در قاره ی آمریکای شمالی می‌ باشد. این کشور به عنوان دومین کشور پهناور دنیا شناخته می‌ شود و پس‌ از روسیه، بیشترین مساحت را در بین کشور های دنیا به خود اختصاص داده است. کشور کانادا به عنوان یکی از مهاجر پذیر ترین کشور های دنیا شناخته می‌ شود.

هرساله تعداد بسیار زیادی از مردم کشور های مختلف دنیا، اقدام به مهاجرت به کانادا می کنند و ادامه ی زندگی خود را در این کشور می‌ گذرانند. مهاجرت به کانادا از راه‌ های مختلفی قابل‌ انجام است. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با چند مورد از راه‌ های مهاجرت به کانادا آشنا کرده و در ارتباط با هر کدام از این راه‌ ها، توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. با ما همراه باشید.

راه‌ های مختلف مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای این کشور

همانطوری که در ابتدای این مقاله خدمت شما عزیزان عرض کردیم، کشور کانادا به‌ عنوان یکی از کشور های مهاجر پذیر در سطح دنیا شناخته می‌ شود که هر ساله تعداد بسیار زیادی از مردم سراسر دنیا، به این کشور واقع در قاره ی آمریکای شمالی مهاجرت می کنند. کشور کانادا راه‌ های مختلفی را برای مهاجرت مردم کشور های مختلف به این کشور باز کرده است. در ادامه ی این مقاله در ارتباط با چند مورد از مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین راه‌ های مهاجرت به کشور کانادا صحبت خواهیم کرد:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

یکی از مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین راه‌ های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق اخذ ویزای تحصیلی این کشور می‌ باشد. کشور کانادا یکی از برترین کشور های دنیا در زمینه آموزش رشته‌ های مختلف دانشگاهی می‌ باشد و این موضوع سبب شده است تا بسیاری از دانشجویان کشور های مختلف دنیا، برای ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت کرده و مدرک مورد نظر خود را از دانشگاه‌ های این کشور دریافت کنند.

تحصیل در دانشگاه‌ های مختلف کشور کانادا، دارای مزیت‌ هایی می‌ باشد. یکی از مهم‌ ترین مزیت‌ های تحصیل در دانشگاه‌ های کشور کانادا، این است که هزینه‌ ی تحصیل در این دانشگاه‌ ها، در مقایسه با بسیاری از کشور های دیگر، پایین‌ تر و ارزان‌ تر می‌ باشد‌.

به‌علاوه مدارک دانشگاهی اخذ شده در دانشگاه‌ های کشور کانادا، مورد تأیید بسیاری از کشور های دنیا می‌ باشند. این مزیت‌ ها باعث شده‌ اند که مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا در بین کشور های مختلف دنیا روز به روز درحال افزایش باشد.

برای اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا، دانشجویان بایستی یکسری شرایط را داشته باشند که از جمله ی این شرایط می‌ توان به داشتن مدرک زبان انگلیسی معتبر با حداقل نمره مورد تأیید دانشگاه‌ های این کشور اشاره کرد. معمولاً دانشگاه‌ های کشور کانادا، مدرک زبان انگلیسی آیلتس را قبول دارند. حداقل نمره ی قبولی در آزمون آیلتس برای اخذ ویزای تحصیلی از کشور کانادا نیز نمره ی 6 می‌ باشد‌.

لازم به ذکر است که برای اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا، مدارک و مستندات بسیار دیگری نیز لازم است که دانشجویان باید به سفارت این کشور و همچنین دانشگاه‌ مقصد خود در کشور کانادا ارائه دهند که صحبت درباره ی همه این مدارک و مستندات خارج از حوصله ی این محتوا می‌ باشد.ویزای تحصیلی کانادا ویستا در گوگل سرچ کنید و از اطلاعات جدید کشور کانادا مطلع شوید.

با روش های سریع مهاجرت به کشور کانادا آشنا شوید

مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای کاری

یکی دیگر از راه‌ های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق اخذ ویزای کاری این کشور می‌ باشد. کشور کانادا با توجه به گستردگی و مساحت سرزمینی بسیار زیادی که دارد، فرصت‌ های شغلی بسیاری در این کشور برای افراد مهیا می‌ باشد. در بسیاری از موارد کشور کانادا برای تامین نیروی کار خود با مشکل مواجه می‌ شود.

در این‌ گونه موارد، این کشور به کشور های مختلف دنیا درخواست نیروی کار ارسال می‌ کند و افرادی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند، می‌ توانند از طریق اخذ ویزای کاری کانادا، اقدام به مهاجرت به این کشور نمایند. در صورتی‌که فرد در یک رشته یا حرفه ی خاصی تبحر و مهارت کافی داشته باشد، اخذ ویزای کاری کشور کانادا برای او راحت‌ تر خواهد بود.

به‌عنوان مثال امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا در بین کشور های مختلف دنیا از جمله کشور کانادا، این کشور برای تامین کادر درمان مورد نیاز بیمارستان های خود با مشکل مواجه می‌ باشد. این موضوع باعث شده‌ است که کشور کانادا برای تامین نیروی کار بیمارستان‌ های خود، به کشور های مختلف دنیا درخواست نیروی کار ارسال کند. پرستاران و پرسنل درمانی که در کشور های مختلف دنیا در حال فعالیت هستند، می‌ توانند با اخذ ویزای کار کشور کانادا به این کشور مهاجرت کرده و در زمینه شغل خود مشغول به کار شوند.

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری در این کشور

یکی دیگر از بهترین راه‌ های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق ثبت شرکت و یا از سرمایه‌ گذاری در این کشور می باشد. به‌ عنوان مثال کشور کانادا یکی از کشور هایی است که دارای معادن عظیم نفت و گاز در کشور خود می‌ باشد و شرکت‌ های بسیاری در زمینه صادرات نفت و گاز در این کشور فعالیت می‌ کنند.

در صورتی‌ که فرد بتواند اقدام به ثبت شرکت واردات و صادرات در زمینه نفت و گاز در این کشور نماید، می‌ تواند ویزای سرمایه‌ گذاری این کشور را اخذ نموده و در ادامه اقامت دائم این کشور را نیز دریافت کند و ادامه ی زندگی خود را در این کشور بگذراند.

همچنین کشور کانادا در زمینه‌های مختلف دیگری نیز دارای پتانسیل‌های بسیاری می‌باشد به‌ عنوان مثال یکی از برترین کشور های دنیا در زمینه تولید اورانیوم و پتاس، کشور کانادا می‌ باشد. این‌موضوع نیز باعث شده‌ است تا بسیاری از افراد از طریق ثبت شرکت تولید و صادرات اورانیوم و پتاس در این کشور، ویزای کشور کانادا را دریافت کرده و به این کشور مهاجرت کنند.با سرچ کردن ویزای IMP کانادا نیز میتوانید از این روش فوق العاده مهاجرتی اطلاعات لازم کسب کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی

یکی دیگر از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا، مهاجرت به این کشور از طریق کارآفرینی می‌ باشد. کشور کانادا برای ایده‌ های نوین و جدیدی که می‌ تواند فرصت‌ های شغلی متعددی را در این کشور به وجود بیاورد، ارزش بسیار زیادی قائل است. هر کس که بتواند ایده خوبی برای کارآفرینی در کشور کانادا ارائه دهد، می‌ تواند ویزای کارآفرینی این کشور را اخذ نموده و به این کشور آمریکایی مهاجرت کند.

البته برای اخذ ویزای کارآفرینی کشور کانادا، یکسری شرایط لازم است. یکی از مهم‌ ترین شرایط اخذ ویزای کارآفرینی کشور کانادا، این است که فرد باید حداقل سرمایه مورد نیاز برای کارآفرینی در این کشور را داشته باشد. حداقل سرمایه مورد نیاز برای کارآفرینی در این کشور، در مقایسه با بسیاری دیگر از کشور های دنیا پایین‌ تر بوده و این موضوع نیز یکی دیگر از دلایل رغبت افراد به سرمایه‌ گذاری در این کشور می‌ باشد.

به‌ طور معمول برای سرمایه‌ گذاری و کارآفرینی در کشور کانادا، حداقل صد هزار دلار کانادا مورد نیاز می‌ باشد که افراد کارآفرین بایستی این مبلغ را در حساب خود داشته باشند و مدارک آن را به سفارت کشور کانادا ارائه دهند تا بتوانند ویزای کارآفرینی این کشور را اخذ نمایند.با سرچ ویزای کارآفرینی ویستا اطلاعات تخصصی جامع به همراه آمار کسب کنید.

با روش های سریع مهاجرت به کشور کانادا آشنا شوید

مهاجرت به کانادا از طریق تولد

یکی دیگر از بهترین و آسان‌ ترین راه‌ های مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت دائم این کشور، مهاجرت به کانادا از طریق تولد می‌ باشد. والدین نوزادانی که در کشور کانادا به دنیا می‌ آیند، می توانند از طریق تولد فرزند خود در این کشور اقامت کشور کانادا را به دست آورده و در این کشور زندگی کنند. این روش اخذ ویزای کشور کانادا، یکی از معمول‌ ترین راه‌ های مهاجرت به کانادا می‌ باشد که امروزه توسط بسیاری از زوجین انجام می‌ شود و از طریق تولد فرزند خود در این کشور، اقامت دائم کشور کانادا را بدست می‌ آورند.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

از جمله دیگر راه‌ های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق ازدواج می باشد. ازدواج با شهروندان کانادایی نیز یکی از آسان‌ ترین راه‌ های مهاجرت به این کشور می‌ باشد که امروزه بسیار معمول شده‌ است. در صورتی‌ که یک فرد بتواند با یک شهروند کانادایی ازدواج کند، می‌ تواند از طریق همسر خود به این کشور مهاجرت کرده و اقامت دائم این کشور را به دست بیاورد. 

در این‌جا ذکر این نکته خالی از لطف نیست که برای اخذ ویزای کشور کانادا و مهاجرت به کانادا، راه‌ های مختلف دیگری نیز وجود دارد که صحبت درباره ی همه این راه‌ ها از توان این مقاله خارج می‌ باشد. در مقالات بعدی بیشتر در ارتباط با این راه های مهاجرت به کانادا صحبت خواهیم کرد.ویزای اسپانسرشیب ویستا نیز اطلاعات مفیدی در این موضوع به شما میدهد.

کلام پایانی

در این مقاله سعی شد تا شما را با کشور کانادا به عنوان یکی از مهاجر پذیر ترین کشور های دنیا آشنا کرده و درباره این کشور توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. همچنین سعی کردیم تا در ارتباط با راه‌ های مختلف مهاجرت به کانادا صحبت‌ هایی داشته باشیم و به چهار مورد از راه‌ های مهاجرت به این کشور اشاره کنیم.

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان واقع شود و از مطالب ارائه‌ شده در این مقاله، بهره کافی را برده باشید. هلدینگ مهاجرتی ویستا با بیش از 23 سال سابقه درخشان به صورت تخصصی و به عنوان نماینده رسمی خدمات مهاجرتی را به صورت تخصصی ارایه میدهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با روش های سریع مهاجرت به کشور کانادا آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..