تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صداوسیمای کُردستان به جمع خبرگزاری های فعال استان پیوست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کردستان، پانزدهمین صفحه استانی خبرگزاری صداوسیما، با حضور حسن عابدینی، قائم مقام خبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت آزمایشی در صداوسیمای مرکز کُردستان رونمایی شد.  
 
در صفحه خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستان، تازه ترین اخبار سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و ورزشی استان، به صورت گزارشِ مکتوب، عکس و تصویر و فیلم بارگذاری می شود.
 
صداوسیمای کُردستان به جمع خبرگزاری های فعال استان پیوست قائم مقام خبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در مراسم راه اندازی این صفحه، گفت: اصلی ترین محور کار رسانه ملی، مخاطب محوری است.
 
حسن عابدینی به رُشد شبکه های صداوسیما در حوزه های ملی و محلی و نیز ایجاد فضای رقابتی اشاره کرد و افزود: امروز صداوسیما با توجه به فضای مجاری و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در صدد است تا از این فرصت به عنوان سیستمی مکمل و نیز ابزاری اصلی در حوزه ارتباطات بهره بگیرد و در عصر دانایی با توجه مقتضیات به پیش برود.
 
صداوسیمای کُردستان به جمع خبرگزاری های فعال استان پیوست وی افزود: با راه اندازی صفحات استانی خبرگزاری صداوسیما، رسانه ملی حضور موثر خود در عرصه اطلاع رسانی را تکمیل و با از بین بردن محدودیت زمان و مکان، تسریع در اطلاع رسانی را موجب شده و تازگی پیام انقلاب اسلامی را به گوش های شنوا و چشم های بینای مخاطبین خود می رساند.
 
قائم مقام خبرگزاری صداوسیما، با تأکید بر استفاده از بستر ایجاد شده برای معرفی و شکوفایی ظرفیت های استان کُردستان گفت: کُردستان، استانی بی نظیر به لحاظ موقعیت استراتژیک و فرهنگ غنی و نیروی انسانی مستعد و شاداب است.
 
عابدینی گفت: این بستر راهی مناسب برای تقویت فرهنگ غنی و خرده فرهنگهای این استان است که آداب و رسوم خود را به خوبی حفظ کرده است.
 
وی افزود: خبرگزاری صداوسیما، رقیب هیچ کدام از راسانه ها نیست، بلکه محوریت آن بر تصویر استوار است.
 
مُدیرکل صداوسیمای مرکز کُردستان هم گفت: کُردستان دارای نقش و جایگاه ویژه ای در روند تاریخی کشور  است که تاثیرگذاری آن، غیر قابل انکار است.صداوسیمای کُردستان به جمع خبرگزاری های فعال استان پیوست ابوالقاسم امان اللهی، حوزه خبر و اطلاع رسانی این مرکز را از حوزه های موفق در عرصه محلی و ملی برشمرد و افزود: راه اندازی صفحه استانی، تسهیل در دسترسی به آخرین و جدیدترین رویدادها را برای علاقمندان این حوزه در پی دارد.
 
وی افزود: اطلاعات، آگاهی و خبر جایگاه ویژه ای در زندگی مردم دارد و لذا باید برای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، از این نقش استفاده شود.
 
علاقمندان میتوانند برای اطلاع از رویدادهای جدید، به صفحه استانی خبرگزاری صداوسیمای مرکز کُردستان، به نشانی؛www.kurdistan.iribnews.ir مراجعه کنند.
 
تاکنون 15 صفحه استانی در مراکز مختلف صداوسیمای جمهوری اسلامی افتتاح شده است.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صداوسیمای کُردستان به جمع خبرگزاری های فعال استان پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..