تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد

دهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای سراسر کشور از امروز به مدت دو روز در قم آغاز شد.

آغاز اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاحیه دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلادصبح امروز با سخنرانی آیت الله مقتدایی نائب رئیس جامعه مدرسین و آیت الله حسینی بوشهری معاون  و دبیر دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  با  حضور اعضای این  جامعه و علمایی از سراسر کشور در شهر مقدس قم برگزار شد.
 
گفتنی است: دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین ۴ کمیسیون دارد که  «حوزه انقلابی؛ بایسته ها و راه کارها» در حالی آغاز شد که 4 کمیسیون حوزه و روحانیت؛ نقش و رسالت حوزه انقلابی در تبیین مبانی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی»، «کمیسیون نقش و رسالت حوزه انقلابی در مواجهه با تحولات و آسیب های اجتماعی»، «نقش و رسالت حوزه انقلابی در ارتقاء فرهنگ دینی جامعه» و «نقش و رسالت حوزه انقلابی در عرصه بین الملل» موضوع این کمیسیون ها می باشد.

بعد از مراسم افتتاحیه کمیسیون های چهارگانه تشکیل شده  و در خصوص موضوعات مطرح شده کارشناسان به بحث و تبادل نظر و ارائه راهکار خواهند پرداخت.
 
خاطرنشان می شود: اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد فردا پنج شنبه ۱۸ آذرماه با حضور علما، شخصیت های حوزوی و مسئولان کشوری در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..