تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کرد

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: بارش برف و برودت هوا برخی مدارس استان را تعطیل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نادر فکورنیا گفت:در شهرستان سراب مدارس نوبت صبح مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستایی،
در شهرستان ورزقان مدارس پیش دبستانی مناطق شهری و روستایی، در شهرستان اهر مدارس مقطع پیش دبستانی شهری و کلیه مدارس مقاطع مختلف روستایی، در شهرستان جلفا مدارس مقاطع مختلف تحصیلی فقط بخش سیه رود و در منطقه ترکمنچای مدارس مقطع پیش دبستانی تعطیل است .

نادر فکورنیا افزود: در منطقه صوفیان نیز کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی مناطق شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد.

وی  ادامه داد:در شهرستان هوراند کلیه مدارس پیش دبستانی تعطیل و سایر مقاطع مدارس شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

در کلیبر نیز مدارس مقطع پیش دبستانی در شیفت صبح تعطیل و مدارس کلیه مقاطع با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد.

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..