تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسايی پيكر ١١شهيد ديگر حادثه تروريستی حله عراق

معاون سياسی، اجتماعی استاندار خوزستان از انتشار اسامی ۱۱ شهید تازه شناسایی شده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون سياسی، اجتماعی استاندار خوزستان گفت: اسامی ۱۱ شهید تازه شناسایی شده به شرح زير است؛

حیات حزباوی
صغری رزاقی منش
منصور رومزی
کفایت ساعدی
اکرم شکیبایی
صفیه فرجی
عصمت محمدزاده شوشتری
مرضیه کاظمی
خدیجه ولی زاده
فوزیه بدوی
فریده بن شاوی

علي حسين حسين زاده افزود: پيكر مطر اين شهدا روز پنج شنبه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسكري(ع) ساعت ٩صبح از مقابل حسينيه ثارالله اهواز تشييع و درگلزار شهدای اهواز ،حميديه و دزفول خاكسپاری خواهند شد.

معاون سياسی،اجتماعی استاندار خوزستان در خصوص شناسايی هويت ٨شهيد ديگر اين حادثه گفت: شناسايی شهدا در حال انجام است و نتيجه آن به اطلاع مردم خواهد رسيد.

در حادثه تروريستی ٥آذر ماه منطقه حله عراق توسط تكفيری ها ٨٠نفر از هموطنانمان را كه برای زيارت أربعين عازم كربلای معلی و عتبات عاليات شده بودند به شهادت رساندند كه بيشتر اين شهدا خوزستانی بودند .

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسايی پيكر ١١شهيد ديگر حادثه تروريستی حله عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..