تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : طعم خوشِ لحظه ها با کیک آلبالو

مجله آشپزی مثبت: در این مطلب طرز تهیه کیک آلبالو که کیک فوق العاده خوشمزه ای برای همه لحظات است را به شما آموزش می دهیم. امیدواریم لذت ببرید.

۲ /۱ و ۱ آرد سفید   ۱ پیمانه پودر شکر ۲ عدد تخم مرغ  ۱ ق چ بیکینگ‌پودر ۴ /۱ ق چ وانیل ۵۰۰ گرم آلبالو هسته گرفته  شده ۲ /۱ پیمانه روغن مایع ۲ /۱ پیمانه ماست  

کیک آلبالو

۱ ابتدا زرده تخم‌مرغ‌ها  را از سفیده جدا  کنید. بعد سفیده را در ظرفی با همزن بزنید؛ به حدی که وقتی ظرف را بر می‌گردانید نریزد. با این کار بوی زهم تخم‌مرغ هم گرفته می‌شود. زرده‌ها را هم در ظرفی دیگر همراه با شکر و وانیل بزنید؛  به حدی که رنگ کرم و حالت کش‌دار پیدا کند. سپس ماست و روغن مایع را اضافه کنید. بهتر است ماست شیرین باشد. حالا مایه را به حدی بزنید که مواد به خوبی با هم مخلوط شوند.

۲ در این مرحله بیکینگ‌پودر را با آرد مخلوط کرده  و آن را الک کنید. سفیده زده شده را به مایه زرده تخم‌مرغ اضافه کنید، آرد را هم آرام‌آرام افزوده، مواد را  مخلوط کنید. سپس آلبالو را با مواد مخلوط کنبد. البته جور دیگر هم می‌توان  عمل کرد . اینکه ابتدا نصف مایه را در قالب بریزید و بعد نصف آلبالو را روی مایه بریزید و بعد نیمی دیگر مایه  کیک را افزوده و بقیه آلبالوها را روی آن بچینید.

۳ حالا  قالب را کاغذ روغنی بیندازید یا آن را روغن‌پاشی کنید و مایه کیک را در آن بریزید و در فر که ۱۵دقیقه قبل با حرارت ۱۷۵ درجه سانتی‌گراد روشن و گرم شده به مدت  ۴۰ تا  ۴۵ دقیقه قرار دهید. برای اطمینان از پخت کیک با یک سیخ چوبی چک کنید. به این صورت  که سیخ چوبی را در کیک فرو کنید؛ اگر تمیز بیرون آمد پخت کیک کافی است. در انتها کیک را با خامه یا پودر قند تزیین کنید.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : 8 واقعیتی که موهای شما درباره سلامتی تان می گویند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : طعم خوشِ لحظه ها با کیک آلبالو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..