تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشنواره بز&#158

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد؛ حجت الاسلام والمسلمین "مجتبی صداقت" در جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره یزد ساخت افزود: این جشنواره در حوزه های نشان تجاری برتر استان یزد، مشاغل دانش بنیان و خلاق، معرفی کارآفرین برتر، جهش تولید و اقتصاد درون زا، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، اصلاح الگوی مصرف، کرونا، فرصت ها و چالش های کسب و کار و مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار می شود.

دبیر اجرایی جشنواره "یزدساخت" هم درباره این جشنواره گفت: جشنواره بزرگ "یزد ساخت"در ۳ بخش فیلم، عکس و نظرسنجی مردمی با هدف جریان سازی فرهنگی اقتصاد دانش بنیان برای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی در جهت حمایت از تولیدات یزدی، اشتغال افزایی برای سرمایه های انسانی کشور ، جریان سازی در راستای خرید کالای ایرانی ، کمک به برند سازی و تجاری سازی کالا های با کیفیت و دانش بنیان یزدی و فرهنگ سازی در زمینه مقابله با قاچاق کالا برای انتخاب نشان برتر برگزار می شود.

"سیدسجاد ابطحی" اظهار کرد: از آنجا که زمینه سازی در جهت شکوفایی زیست بوم کارآفرینی و نوآوری با رویکرد اشتغال زایی جزء بحران ها و دغدغه اصلی کشور مطرح است، افزایش آگاهی شهروندان به ظرفیت های موجود در زمینه کالاهای با کیفیت ایرانی و فرهنگ سازی در زمینه مصرف کالای ایرانی جهت رونق تولید از دیگر اهداف این جشنواره هستند.

وی در این نشست که با حضور فلاحتی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، " مسعود شریعتی" مدیر کل ورزش و جوانان، " حاجی حسینی" مشاور استاندار، " فخرالسادات خامسی" عضو شورای شهر، زارع زاده" قائم مقام سازمان فرهنگی شهرداری و با هدف بررسی آیین نامه اجرایی جشنواره یزد ساخت برگزار شد گفت: این جشنواره از نیمه آذر آغاز شده و تا بهمن ادامه دارد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشنواره بز&#158»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..