تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریز میزبان والیبال نشسته جام باشگاه ‌های جهان در سال 2017 شد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، علی کشفیا افزود: پنجمین دوره رقابت‌ های والیبال نشسته باشگاه های جهان از 11 تا 16 اردیبهشت ماه سال 1396 به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد. وی اضافه کرد: مسئولان سازمان جهانی پاراوالیبال و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان ایران برای برگزاری این دوره از رقابت ‌ها در شهر تبریز با هم به توافق رسیدند.
وی افزود: پیش بینی می شود دست کم هشت تیم در این رقابت ها حضور یابند.
کشفیا در خصوص دلایل انتخاب میزبانی شهر تبریز گفت: مسئولان سازمان جهانی پاراوالیبال، تبریز را به عنوان شهری تاریخی که در زمینه صنایع دستی شهرت دارد معرفی کرده اند.
وی اضافه کرد: باشگاه گسترش فولاد تبریز نماینده ایران در پنجمین دوره این رقابت ‌ها و همچنین میزبان این مسابقات است.
ایران در چهار دوره گذشته رقابت های والیبال نشسته جام باشگاه های جهان، قهرمان بلامنازع این مسابقه ها بوده است.
تنظیم کننده:عیسی عطاپور** انتشاردهنده: محمد رستگار
3077/6183

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریز میزبان والیبال نشسته جام باشگاه ‌های جهان در سال 2017 شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..