تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به مصاف اروند خرمشهر می رود

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمایندگان فوتبال کرمانشاه و خرمشهر در حالی به مصاف یکدیگر می روند که با توجه به شرایط خود در جدول رده بندی، هردوی آن ها نیاز مبرمی به پیروزی در این مسابقه دارند.
از یک سو تیم اروند که توانسته تاکنون نتایج خوبی کسب و با 24 امتیاز صدرجدول را به خود اختصاص دهد برای تداوم صدرنشینی خود چاره ای جز پیروزی مقابل بعثت ندارد.
از سوی مقابل تیم بعثت که در این فصل فراز و نشیب زیادی داشته برای جبران امتیازات از دست رفته و حضور در جمع مدعیان نیز چاره ای جز پیروزی در این دیدار خانگی و کسب سه امتیاز دیدار ندارد.
بعثت که یک مسابقه عقب افتاده نیز دارد در صورت پیروزی مقابل اروند در بازی حساس هفته چهاردهم و کسب سه امتیاز دیدار عقب افتاده می تواند حتی به صدرنشینی نیز فکر کند.
دو تیم در حالی مقابل یکدیگر قرار می گیرند که در دیدار رفت، این تیم خرمشهری بود که با حساب 'چهار بر یک' پیروز شد.
تیم بعثت کرمانشاه هم اکنون از 11 مسابقه خود صاحب 6 پیروزی، چهار شکست و یک تساوی شده و با 17 گل زده، 14 گل خورده، تفاضل گل مثبت 3 و کسب 19 امتیاز رده ششم جدول رده بندی گروه اول را به خود اختصاص داده است.
تیم اروند نیز از 12 مسابقه خود صاحب 24 امتیاز شده و در صدر گروه قرار دارد.
مسابقه تیم های بعثت کرمانشاه و اروند خرمشهر از ساعت 14 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه آغاز می شود.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به مصاف اروند خرمشهر می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..