تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار دهمین اجلاسیه جامعه مدرسين و علمای بلاد در قم

دهمین اجلاسیه جامعه مدرسين و علمای بلاد با برگزاری کميسيون هاي تخصصی در سالن همايش هاي جامعه مدرسين قم با سخنرانی آیت الله مقتدایی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛دهمین اجلاسیه جامعه مدرسين و علمای بلاد با برگزاری کميسيون هاي تخصصي امروز با سخنراني آيت الله مقتدايي نائب رئيس جامعه مدرسين در سالن همايش هاي جامعه مدرسين قم آغاز به کار کرد.
 
 آيت الله مقتدايي در اين مراسم، برگزاري چنين اجلاسيه هايي را ابتکار بزرگان حوزه و اعضاي جامعه مدرسين توصيف و ابراز اميدواري کرد با همفکري و هم انديشي علما و شخصيت هاي حوزوي، گام هاي موثري براي تحقق منويات رهبر معظم انقلاب در زمينه حوزه انقلابي برداشته شود.
 
گفتنی است رهبر معظم انقلاب اسفند سال گذشته در ديدار اعضاي مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه قم بر ضرورت انقلابي ماندن حوزه هاي علميه تاکيد کردند.
 
برگزاري چهار کميسيون با محوريت حوزه و روحانيت، سياسي - اجتماعي، فرهنگي -تبليغي و حوزه و بين الملل، با موضوع های نقش و رسالت حوزه انقلابي در تبيين مباني و تحقق اهداف انقلاب اسلامي، نقش و رسالت حوزه انقلابي در مواجه با تحولات و آسيب هاي اجتماعی، نقش و رسالت حوزه انقلابي در ارتقا فرهنگ ديني جامعه و نقش و رسالت حوزه انقلابي در عرصه بين الملل از برنامه هاي صبح و عصر امروز اين کميسيون هاي تخصصي است.
 
فردا نيز در مراسمي دهمين اجلاسيه جامعه مدرسين حوزه علمیه قم و علماي بلاد با محوريت بايسته ها و راهکارهاي حوزه انقلابي با سخنراني آيت الله سبحاني و يزدي در سالن همایش های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزارمي شود.
 
انتهای پیام/ش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار دهمین اجلاسیه جامعه مدرسين و علمای بلاد در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..