تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو و گیگز، بهترین پاسورهای گل لیگ قهرمانان

کد خبر: ۴۳۷۰۶۵

۵۶  بازدید

خبرگزاری فارس: در شرایطی که پیکارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب به اتمام می‌رسد، فرصتی خوب برای ارائه یکسری آمار در ارتباط با این رقابت‌های کاملا مهم فراهم می‌شود.

براساس آماری که اتحادیه فوتبال اروپا «یوفا»‌از طریق سایت خود اعلام کرده، کریستیانو رونالدو و رایان گیگز، 2 اعجوبه پرتغالی و ولزی اسبق منچستریونایتد، هم اکنون به عنوان بهترین پاسورهای گل تاریخ حیات مسابقات به شمار می‌روند.

این دو توانسته‌اند در تمامی حضور خود در بازی‌ها، 30 پاس گل به هم‌تیمی‌های خود دهند.

رونالدو که اکنون مدت 7 سال است پیراهن رئال مادرید را به تن دارد، این رقم پاس گل را در تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید داده است.

در حالیکه گیگز که اکنون بازنشسته شده و در جمع مربیان است، در تمام سال‌های حضورش با پیراهن شیاطین سرخ (من‌یونایتد) به این آمار رسیده است.

5 بازیکن برتر تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان از نظر دادن بیشترین تعداد پاس‌های گل به این شرح هستند:

1-کریستیانو رونالدو، رایان گیگز با 30 پاس گل

2-لیونل مسی، 24 پاس گل

3- مسعود اوزیل و زلاتان ایبراهیموویچ با 22 پاس گل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو و گیگز، بهترین پاسورهای گل لیگ قهرمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..