تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجربه هنری رنگارنگ در اتاقی با 25 هزار گل کاغذی -

1395/09/17

سایت سرگرمیجالب انگیز

آکاایران: بیش از 25 هزار گل کاغذی رنگارنگ در اطراف اتاق شش متری در مرکز خرید اومتساندو در توکیو می چرخند. این منظره بصری مهیج بخشی از جدیدترین اینستالیشن به نام ترکیب رنگ است.

امتیاز خبر: 18 از 100 تعداد رای دهندگان 108

آکا ایران: بیش از 25 هزار گل کاغذی رنگارنگ در اطراف اتاق شش متری در مرکز خرید اومتساندو در توکیو می چرخند. این منظره بصری مهیج بخشی از جدیدترین اینستالیشن «Emmanuelle Moureaux» به نام ترکیب رنگ است. این هنرمند فرانسوی ساکن توکیو، این اثر را به مناسبت صدمین سالگرد نمایشگاه ایجاد کرده است. همان طور که بازدیدکنندگان وارد این اتاق مارپیچ می شوند در دنیای رنگارنگ امانوئل غرق می شوند.


این اتاق بزرگ و خالی اکنون یک باغ اسرارآمیز شده که گل هایی با صد رنگ متفاوت از آن سرازیر شده اند. هنرمند به طرز هوشمندانه در بالای هر رشته عمودی از گل های کاغذی، بلبرینگ، چرخ بادی و فن ها کوچک قرار داده است. در نتیجه این اثرهنری به آرامی می چرخد و همان طور که حرکت می کند رنگ ها تغییر می کنند. باتوجه به این که هر گل گلبرگ هایی از رنگ های مختلف دارد، در طول حرکت این تغییرات آشکار می شود. این اینستالیشن یک اثر لایه لایه است. امانوئل با وسعت دادن تعداد و رنگ ها، یک مفهوم به ظاهر ساده ایجاد کرده و آن را به یک اثر هنری با حداکثر تاثیر تبدیل کرده است.

,گل کاغذی،اینستالیشن،اثرهنری،توکیو،نمایشگاه،رنگارنگ,[categoriy] تجربه هنری رنگارنگ در اتاقی با 25 هزار گل کاغذی

تجربه هنری رنگارنگ در اتاقی با 25 هزار گل کاغذی - گل کاغذی،اینستالیشن،اثرهنری،توکیو،نمایشگاه،رنگارنگ

آکاایران: تجربه هنری رنگارنگ در اتاقی با 25 هزار گل کاغذی

    ,گل کاغذی،اینستالیشن،اثرهنری،توکیو،نمایشگاه،رنگارنگ,[categoriy] تجربه هنری رنگارنگ در اتاقی با 25 هزار گل کاغذی ,گل کاغذی،اینستالیشن،اثرهنری،توکیو،نمایشگاه،رنگارنگ,[categoriy] تجربه هنری رنگارنگ در اتاقی با 25 هزار گل کاغذی   ,گل کاغذی،اینستالیشن،اثرهنری،توکیو،نمایشگاه،رنگارنگ,[categoriy] تجربه هنری رنگارنگ در اتاقی با 25 هزار گل کاغذی   ,گل کاغذی،اینستالیشن،اثرهنری،توکیو،نمایشگاه،رنگارنگ,[categoriy] تجربه هنری رنگارنگ در اتاقی با 25 هزار گل کاغذی     ,گل کاغذی،اینستالیشن،اثرهنری،توکیو،نمایشگاه،رنگارنگ,[categoriy] تجربه هنری رنگارنگ در اتاقی با 25 هزار گل کاغذی ,گل کاغذی،اینستالیشن،اثرهنری،توکیو،نمایشگاه،رنگارنگ,[categoriy] تجربه هنری رنگارنگ در اتاقی با 25 هزار گل کاغذی   ,گل کاغذی،اینستالیشن،اثرهنری،توکیو،نمایشگاه،رنگارنگ,[categoriy] تجربه هنری رنگارنگ در اتاقی با 25 هزار گل کاغذی   ,گل کاغذی،اینستالیشن،اثرهنری،توکیو،نمایشگاه،رنگارنگ,[categoriy] تجربه هنری رنگارنگ در اتاقی با 25 هزار گل کاغذی   تجربه هنری رنگارنگ در اتاقی با 25 هزار گل کاغذی

جالب انگیز -

تجربه هنری رنگارنگ در اتاقی با 25 هزار گل کاغذی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجربه هنری رنگارنگ در اتاقی با 25 هزار گل کاغذی -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..