تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ ناگهانی بازیگر تئاتر روی صحنه +فیلم

مرگ ناگهانی بازیگر تئاتر روی صحنه +فیلم

 

به گزارش ایران ناز یک بازیگر تئاتر در حین اجرای نمایش ناگهان بر زمین افتاد . همبازی او که تصور میکرد پای هخمکارش لغزیده خندید و برای طبیعی زمین خوردنش دست زد و تمام تماشاچیان نیز با تصور اینکه این بخشی از نمایش است از اینکه اینقدر خوب نقشش را بازی کرده او را تشویق کردند غافل از اینکه اتفاقی شوم رخ داده است .

 

در تصاویری که به تازگی منتشر شده است لحظه مرگ دلخراش یک بازیگر تئاتر در روسیه را به تصویر می کشد. آر. کوشاینف مرد 48 ساله در حین اجرای نمایش در یکی از شهرهای جنوب غربی روسیه با نام “جمهوری چچن” درگذشت.

 

 

دانلود

این در حالی بود که تماشاگران حاضر در سالن با تصور اینکه این اتفاق نیز جزئئ از برنامه نمایش است وی را شدیدا تشویق کردند. اما بعد از گذشت لحظاتی زمانی که سایر اعضای تئاتر بلافاصله خود را به بالین وی رساندند همه حضار به وقوع یک اتفاق دردناک پی بردند. گفته می شود علت مرگ این بازیگر که دارای سابقه ناراحتی قلبی نیز بوده حمله قلبی بوده است.

 

مطالب مرتبط:

 

مرگ بازیگر زن زیبای هالیوودی در هنگام خواب! (عکس)

 

مرگ بازیگر و خواننده بسیار مشهور هالیوود! +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ ناگهانی بازیگر تئاتر روی صحنه +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..