تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیازمندانی که یارانه‌شان قطع شده باید چه کنند؟/ نام‌نویسی از بیماران خاص برای عدم قطع یارانه

نیازمندانی که یارانه‌شان قطع شده باید چه کنند؟/ نام‌نویسی از بیماران خاص برای عدم قطع یارانه

جامعه > مشکلات مردم - سخنگوی دولت درباره برقراری مجدد یارانه نقدی آن دسته از هموطنان نیازمندی که یارانه‌شان قطع شده و به این موضوع معترض هستند، توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت درباره قطع یارانه برخی از نیازمندان توضیح داد و گفت در صورتی که یارانه قطع شده و افراد نسبت به این موضوع معترض باشند، می توانند اعتراض خود را اعلام کنند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه در این باره گفت: همکارانم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدلهایی را طراحی کرده اند تا اطمینان داشته باشیم یارانه هیچ فردی که نیازمند است قطع نشود. برخی افراد در مجامع به ما مراجعه می کنند که یارانه ما قطع شد. برای ما دشوار است ببینیم در تعداد افرادی که یارانه قطع شد، این اشخاص نیازمند هم وجود داشتند. ما هم اکنون به 75 میلیون نفر یارانه می دهیم. آقای رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه تاکید دارند که مبادا کسی نیازمند باشد و شما هم بی توجهی کنید و یارانه را قطع کنید. با مدلی که طراحی شد، امیدواریم همه کسانی که نیازمندند یارانه شان قطع نشود. این را با اطمینان می گویم که مصممیم یارانه هیچ نیازمندی قطع نشود. برای تولید و اشتغال هم به همین ترتیب که عرض کردم یارانه تعلق می گیرد.
نوبخت توضیح داد:اگر احراز شود افرادی نیازمند نیستند، قانون ما را موظف به قطع کرده. احتیاط اقتضا می کند در صورتی که شک داشته باشیم یک فرد نیازمند است یا نیست، به سمت قطع یارانه نمی رویم. اگر کسی واقعا معترض باشد بلافاصله یارانه او را وصل می کنیم. ما همچنین اجازه داریم از یک ردیف گلوبال به مقدار مورد نیاز برای پرداخت یارانه ها استفاده کنیم.

او درباره حذف 3 تا 4 میلیون نفر از لیست یارانه بگیران گفت: در وزارت تعاون، کار و رفاه اعلام شد 3 تا 4 میلیون نفر حذف شدند. بعد برخی از یارانه ها وصل شد. چون اشخاصی اعتراض کردند و ما به کرامت اشخاص نیازمند اعتماد داریم. تا بحث قطع یارانه می شود اول کسانی دلشان می لرزد که نیازمندند. اطمینان می دهم با تاکید آقای رئیس جمهور به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمانهای برنامه و بودجه و هدفمندی یارانه ها، ما اجازه به قطع یارانه نیازمندان نداریم. حتی به صورت کمک غیرنقدی به نیازمندان به صورت فصلی یک بار اقدام می شود.

بیماران خاص برای جلوگیری از قطع یارانه ثبت نام کنند
در همین رابطه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: بیماران خاص ( هموفیلی ، دیالیز، پیوند کلیه ، ام اس و تالاسمی ) تحت پوشش سازمان های بیمه سلامت ، تامین اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت جلوگیری از قطع یارانه دارویی و دریافت خدمات فقط تا پایان آذر ماه سال جاری فرصت ثبت نام در سامانه پنجره واحد بیماران خاص به نشانی www.samanerefah.ir را دارند .


46231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیازمندانی که یارانه‌شان قطع شده باید چه کنند؟/ نام‌نویسی از بیماران خاص برای عدم قطع یارانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..