تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شگرد مجرمانه کلاهبرداران اینترنتی این بار با تبلیغ و فروش زیر قیمت خودروهای لوکس

به گزارش افکارنیوز،

سرهنگ حافظ شریفی اظهار داشت: اخیراً تعدادی کلاهبرار و افراد سودجو با سوء استفاده از حسن اعتماد عمومی اقدام به تبلیغ و فروش زیر قیمت خودروهای لوکس و گرانقیمت از طریق سایت های معروفی که در این رابطه فعالیت دارند کرده، به طوریکه آنان با قرار دادن تصاویر خودروهای لوکس و گرانقیمت و درج مشخصات آن در وب سایت ها و اعلام قیمت پایین تر از قیمت واقعی قصد فریب شهروندان و کلاهبرداری از آنان را دارند.

وی با بیان اینکه کلاهبرداران اینترنتی در این شگرد طی تماس تلفنی با مشتریان به ازای حق ویزیت و خرید خودرو مبلغی معادل یک درصد قیمت مندرج خودرو در وب سایت را طلب و به آنان آدرس های غیرواقعی جهت بازدید خودرو اعلام می کنند، افزود: در این رابطه تعدادی پرونده قضایی تشکیل و مراحل کشف و دستگیری کلاهبرداران اینترنتی با جدیت در حال پیگیری است.

رئیس پلیس فتای استان اردبیل شهروندان را به رعایت نکات ایمنی، توصیه های پلیسی و هشدارهای انتظامی حوزه فضای مجازی رهنمون کرد و گفت: شهروندان به هیچ عنوان نباید فریب تصاویر و اطلاعات منتشر شده در وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی را بخورند، چرا که تغییر هویت، جنسیت و جعل نام و مشخصات و آدرس در فضای مجازی به راحتی اتفاق می افتد.

سرهنگ شریفی در خاتمه از کاربران اینترنتی خواست: در صورت مواجهه با موارد مشکوک و جرایم فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری، لینک ثبت گزارش های مردمی اعلام و یا با شماره تلفن 0452183417 تماس حاصل کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شگرد مجرمانه کلاهبرداران اینترنتی این بار با تبلیغ و فروش زیر قیمت خودروهای لوکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..