تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی S8 هم احتمالا جک هدفون نخواهد داشت

کد خبر: ۴۳۶۹۸۱

۸  بازدید

شما هم احتمالا جزو آن دسته از افرادی هستید که آرزو می کنید، حذف جک هدفون در گوشی ها کابوس سال ۲۰۱۶ باشد و به زودی این کابوس تمام می شود؛ اما متاسفانه باید بگوییم اینطور نیست.

وب سایت کلیک: شما هم احتمالا جزو آن دسته از افرادی هستید که آرزو می کنید، حذف جک هدفون در گوشی ها کابوس سال ۲۰۱۶ باشد و به زودی این کابوس تمام می شود؛ اما متاسفانه باید بگوییم اینطور نیست.

 گلکسی S8 هم احتمالا جک هدفون نخواهد داشت

در خبرها داشتیم که سامسونگ نیز احتمالا قصد دارد جک هدفون را از محصول جدید خود یعنی گلکسی S8 حذف کند. طبق برآورد کارشناسان گلکسی S8 احتمالا با پورت USB تیپ C به بازار عرضه می شود. گلکسی S8 هم احتمالا جک هدفون نخواهد داشت

برخی شایعات دیگر نیز در مورد گوشی جدید سامسونگ به گوش می رسد مثلا اینکه به خاطر حذف جک هدفون احتمالا از اسپیکرهای استریو در گوشی استفاده می شود و اینکه احتمالا اثری از دکمه Home در گلکسی S8 نخواهد بود. این گوشی از یک حسگر اثر انگشت  و صفحه نمایش AMOLED سوپر ۲k بهره خواهد برد. سامسونگ اعلام کرده است که صفحه نمایش جدید گلکسی S8 همان رزولوشنی را خواهد داشت که در گلکسی S7 شاهد ان بوده ایم اما با حذف ویژگی PenTile شاهد افزایش دقت تصویر مخصوصا در موارد استفاده در واقعیت مجازی خواهیم بود.

ساسمونگ قصد دارد با عرضه این گوشی خیلی از موارد را به طرفداران خود و علاقه مندان به گوشی در دنیا ثابت کند. اما تمامی این شایعات فقط انتظارات را از محصول جدید سامسونگ بالاتر می برد و این برای سامسونگ اصلا خوب نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی S8 هم احتمالا جک هدفون نخواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..