تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : خرید لباس سیسمونی نوزاد، نکات مهم

در انتخاب لباس برای نوزادان، علاوه برزیبایی که به سلیقه پدران و مادران بستگی دارد، فاکتورهای دیگری نقش دارند که به مراتب از زیبایی و ظاهر لباس مهم‌تر هستند چون بر روی سلامت نوزاد تاثیر می‌گذارند. پدر و مادرها برای اولین فرزند خود بسیار هیجان زده هستند و مشتاقانه خرید می‌کنند. در این خریدهای پر شور زیبایی و جذابیت ظاهری حرف اول را می‌زند و به همین دلیل اغلب مجبور می‌شوند، خریدهای دوباره انجام دهند. برای جلوگیری از هزینه‌های دوباره، پدر و مادرها قبل از برعهده گرفتن این مسئولیت باید فاکتورهای درست و لازم جهت انتخاب لباس برای نوزاد خود را یاد بگیرند.

 

پدر مادرها بدانند و بخوانند

فاکتور اول و مهم‌ترین فاکتور، جنس لباس است؛ در تهیه لباس‌های نوزاد نباید از الیاف مصنوعی استفاده شده باشد. پوست نوزاد حساسیت بالاتری نسبت به پوست بزرگسالان دارد و به همین دلیل الیاف مصنوعی می‌توانند به این پوست لطیف آسیب برسانند و مشکلاتی مثل اگزمای پوستی را ایجاد کنند. توصیه متخصصان این است که در انتخاب لباس نوزاد سراغ نمونه‌هایی بروید که ۱۰۰ درصد نخ یا پنبه هستند. رعایت این نکته درباره لباس زیر نوزاد اهمیت بیش از و بالاتری دارد چون مستقیم با پوست نوزاد در تماس است.

 
نکته دیگری که هنگام انتخاب لباس نوزاد باید در نظر بگیرید، راحتی لباس است. به همین دلیل سراغ لباس‌های تنگ نروید و در مقابل نمونه‌هایی را انتخاب کنید که در قسمت‌های مختلف مثل کنار یقه، در سرهمی‌ها کنار پا، از دگمه برای باز و بست کردن راحت‌تر استفاده شده و کمر شلوارها کش باشد. در این صورت باید به یک نکته ریز دیگر توجه کنید، دگمه‌ها در داخل لباس به گونه‌ای طراحی و دوخته شده باشند که دگمه فلزی یا پلاستیکی تماس مستقیم با بدن نوزاد نداشته باشند. لباس‌های تنگ را هم به طور کلی از سبد خریدتان خارج کنید چون به عروق نوزاد فشار می‌آورند و مانع گردش خون مناسب می‌شوند.

حتما بخوانید :   زیباجو : پرستاری روح و روان

 

پدر مادرها بدانند و بخوانند

با رعایت این فاکتورها که چندان سخت نیستند، شما یک گام بزرگ به سمت سلامت نوزاد خود برداشته‌اید. شاید فکر کنید که برای داشتن چنین لباس‌های راحت و مطمئنی باید هزینه گزافی بپردازید. اگر بخواهید سراغ برندهای خارجی بروید، بی شک همین طور است اما شما می‌توانید محصولی ایرانی و مطمئن را انتخاب کنید. لباس‌های زیر نوزادی دانالو، محصولی از تولیدی برادران عزیزی است که از سال ۱۳۶۵ در این حوزه فعالیت می‌کنند. دانالو در تولید لباس‌های زیر نوزادی از پارچه‌های ۱۰۰ درصد پنبه در کنار طرح و رنگ‌های جدید استفاده می‌کند. در محصولات دانالو از ست‌های نوزادی برای بچه‌های تازه متولد شده تا لباس‌های راحتی برای بچه‌های چند ماهه وجود دارد. تنوع در طرح و رنگ این محصولات دست پدرها و مادرها را برای انتخاب متناسب با سلیقه‌شان باز می‌گذارد. مجموعه‌ای از لباس‌های شاد و البته با کیفیت دانالو را می‌توانید در این لینک ببینید.

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : خرید لباس سیسمونی نوزاد، نکات مهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..