تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بابلسر میزبان مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال جوانان کشور

️ مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر والیبال جوانان قهرمانی باشگاه های کشور، جام «شهدای منا» با حضور ۱۲ تیم از دوم تا ششم دی ماه در دو گروه شش تیمی در شهرهای بابلسر و گنبد برگزار می شود.

️ ۱۲ تیم در این رقابت ها شرکت می کنند که مسابقات مرحله مقدماتی خود را در دو گروه زیر پیگیری و در صورت حضور شش تیم در هر گروه، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود می کنند.

️ در گروه اول که به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار می شود، تیم های پیکان، بانک سرمایه، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز و سازمان عمران شهرداری ساری حضور دارند.

️ درگروه دوم نیز شش تیم سایپا، پارسه، صالحین ورامین، هاوش گنبد، کاله مازندران و شهرداری اراک با میزبانی هاوش گنبد در
علی آباد کتول به مصاف هم می روند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بابلسر میزبان مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال جوانان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..