تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساختن فیلم سینمایی دغدغه ام نیست

یک مستند ساز در گقتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دغدغه من در فیلمسازی کار کردن بر روی مسائل اجتماعی و موضوعات انسانی است.

ساختن فیلم سینمایی دغدغه ام نیستحسین نارمنجی، مستند سازی که فیلمش با عنوان "باغچه کوچک خانه مان سبز است: امسال در بخش خرد و تجربه جشنواره سینما حقیقت حضور دارد، در گفت و گو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جشنواره سینما حقیقت و بخش خرد و تجربه گفت: من این خواهش را دارم که اکران فیلم های بخش خرد و تجربه را دوباره تکرار کنند، چون فیلم های این بخش تنها یک بار نمایش دارند و تکرار نمی شوند.

وی عنوان کرد: بخش خرد و تجربه در جشنواره سینما حقیقت بخشی مجزا است که فیلم های این بخش، در رابطه با سالمندان هستند و من از دست اندر کاران این بخش سپاسگزارم که باعث شدند که فیلم من یا به عبارت بهتر، سالمندان دیده شود.

این مستند ساز در خصوص داستان مستندش گفت: روایت عاشقانه یک زوج سالمند است که یکی از آن ها به دلیل کهولت سن، برخورد و رفتار هایش همانند یک کودک تازه متولد شده است و میزان توجه اطرافیان و همسرش را به چالش می کشد.

وی در خصوص اکران مستندش گفت: این کار محصول واحد تصویری حوزه هنری با مشارکت استودیو سینمایی هفت است و با همت و لطف حوزه هنری به احتمال زیاد اکرانی خصوصی برای این مستند برگزار خواهد شد.

این مستند ساز با شاره به اینکه دومین مستند خود را ساخته است، در خصوص علاقه اش به کارگردانی فیلم های داستانی بلند، اظهار داشت: برای من اصلا مهم نیست که کار بلند بسازم، یکی از دغدغه های بزرگ من در فیلمسازی کار کردن در خصوص معضلات اجتماعی و موضوعات انسانی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساختن فیلم سینمایی دغدغه ام نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..