تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایزنی باقری کنی با همتایان چینی و روسی

به گزارش خبرآنلاین، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه در این ارتباط ویدئویی با اشاره به روابط جمهوری اسلامی ایران، جمهوری فدراتیو روسیه و جمهوری خلق چین و همسویی مواضع سه کشور در موضوعات مختلف بین المللی، سیاست اصولی سه کشور در ترویج چندجانبه گرایی، مقابله با یکجانبه گرایی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: تحریمهای ظالمانه امریکا علیه ایران، هزینه مقابله با یکجانبه گرایی است.

باقری ضرورت لغو تمامی تحریم های مغایر با برجام و اقدامات متناقض با قطعنامه ۲۲۳۱ به صورت قابل راستی آزمایی و در راستای انتفاع اقتصادی ایران از عادی سازی روابط اقتصادی و تجاری ایران را شرط لازم موفقیت مذاکرات پیش رو برشمرد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به رایزنی های اخیر در کشورهای فرانسه، آلمان، انگلیس و اسپانیا در خصوص مذاکرات آتی اظهار داشت:لغو موثر تحریمهای غیرقانونی امریکا یک ضرورت و اولویت اصلی مذاکرات پیش رو است.  

معاونان وزیران امور خارجه روسیه و چین نیز در این تماس ویدئویی ضمن تاکید بر ضرورت تداوم رایزنی ها و هماهنگی ها میان سه کشور در موضوعات مختلف،  اقدام یکجانبه امریکا در نقض توافق و اعمال مجدد تحریمها بر ضد ایران را عامل اصلی بروز مشکلات موجود بر سر راه اجرای توافق ایران و پنج به علاوه یک دانستند.

علی باقری گفت: امروز نشست مجازی مفیدی با شرکای چینی و روسی داشتم؛ با تاکید بر همسویی سه کشور در مقابله با یکجانبه گرایی و تقویت همگرایی در مذاکرات پیش رو، مجددا تصریح شد آمریکا باید همه تحریم‌های غیرقانونی را لغو کند.

۳۱۱۳۱۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایزنی باقری کنی با همتایان چینی و روسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..