تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وسیله کنترل جدید پرواز پهپاد

ساعت24-بزودی همه می توانند پرواز یک پهپاد را با یک دست کنترل کنند.

به گزارش ساعت 24 یک شرکت جدید در کره جنوبی یک انگشتر و یک دسته ساخته که به کاربر اجازه می دهد که با یک دست پرواز پهپاد را با حرکت هایی ساده کنترل کند.هونگ یو جونگ مدیرشرکت این است مهندسی مستقر در کره که این دستگاه را ساخته است می گوید:این دسته کنترل پهپاد بزودی وارد بازارهای جهان می شود و قیمت آن حدود یکصدوپنجاه دلار خواهد بود.این وسیله با انگشتری که در شصت قرار می گیرد افراد می توانند پهپاد را به حرکت در آورده و به چپ راست و بالا و پایین ببرند.برای چرخش کامل نیز باید از انگشت اشاره استفاده شود. شرکت یادشده دوربینی نیز ساخته که می تواند تصاویر با کیفیت بالا تهیه کند و مونتوری دارد که روی دسته کنترل پهپاد قرار می گیرد و به سادگی امکان انجام کار را با یک دست می دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وسیله کنترل جدید پرواز پهپاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..