تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامزد سابق رونالدو ایرینا شایک از بردلی کوپر باردار شد

نامزد سابق رونالدو ایرینا شایک از بردلی کوپر باردار شد 

ایرینا شایک که چند وقتی می شود با بردلی کوپر همراه شده است،از وی باردار شده و خبر آن را رسما منتشر کرد. معلوم نیست رونالدو اکنون در چه حالی است. رسانه ها و شبکه های تلویزیون منتشر کننده اخبار سلبریتی ها از جنجال تازه ایرینا شایک نامزد سابق کریس رونالدو پرتغالی خبر دادند.insider یکی از برنامه های تلویزیونی با تیتر ” ایرنا شایک و بردلی کوپر در انتظار تولد اولین فرزندشان ” این موضوع را رسانه ای کرد.

نامزد سابق رونالدو ایرینا شایک از بردلی کوپر باردار شد

در فشن شوی پاریس لو رفت

سوپر مدل روسیه ای “ایرینا شایک” 30 ساله در یکی از شوهای لباس از این موضوع پرده برداشت . برخلاف تصورات ایرنا برای اولین تجربه ی مادر شدنش هیچ ابراز خوشحالی از خود نشان نداد و نسبت به این موضوع کاملا بی تفاوت بود.

 

فش شوی پاریس که ایرینا شایک به عنوان یکی از مدلینگها در ان حضور داشت محل فاش شدن این راز مشترک مدل مشهور روس و هنرپیشه 41 ساله هالیوودی بود.تغییرات اخیر در ایرنا این گمان را در ذهن بسیاری ایجاد کرده بود اما او و نامزدش بردلی کوپر هیچ پاسخی به سوالات دراین مورد نمی دادند.

 

به گزارش PEOPLE ایرنا شایک در سه ماهه دوم بارداری اش است و تا پیش از این هیچ اشاره ای به این موضوع نکرده بود حتی در میان صحبت هایش با دوستان و همکارانش.

نامزد سابق رونالدو ایرینا شایک از بردلی کوپر باردار شد

ایرینا 30 ساله که بلافاصله پس از جدایی از رونالدو ،در بهار 2015 رابطه عاشقانه خود را با “بردلی کوپر” آغاز کرده بود،حال در انتظار نخستین فرزند خود است.مدل روس که این هفته در نمایش مد “ویکتوریا سیکرت” نیز شرکت کرده بود،آوریل سال گذشته پس از اتمام رابطه خودش و رابطه بردلی با مدل 24 ساله بریتانیایی –سوکی واترهاوس- عشق تازه اش را سوژه رسانه کرد.

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامزد سابق رونالدو ایرینا شایک از بردلی کوپر باردار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..