تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شور تماشاگران، کلهر را به صحنه بازگرداند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شامگاه سه‌شنبه 16 آذر آخرین شب از کنسرت «تا بیکران» با کمانچه‌نوازی کیهان کلهر و باغلاما‌نوازی اردال ارزنجان در میان استقبال تماشاگران در تالار وحدت روی صحنه رفت.

چهارمین و آخرین شب از کنسرت این دو هنرمند با عنوان بلند «بداهه‌نوازی براساس مقام‌های کردی غرب ایران و موسیقی علوی شرق ترکیه» مانند سه شب پیشین، به واسطه اجرای نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» در تالار وحدت، با چهل دقیقه تاخیر و ساعت 21:10 دقیقه روی صحنه رفت.

بداهه‌نوازی کیهان کلهر و اردال ارزنجان با چنان شور و جذبه‌ای همراه بود و سازهای کمانچه و باغلاما چنان در دستان این دو هنرمند به رقص درآمده بودند که برنامه‌شان بدون آنتراکت تا ساعت 23:40 دقیقه ادامه یافت.

با پایان این بداهه‌نوازی عاشقانه، کلهر و ارزنجان با پنج دقیقه تشویق مداوم تماشاگران و دسته‌های گل دوست داران خود مواجه شدند. پس از خروج کیهان کلهر و اردال ارزنجان از صحنه، ادامه پیدا کردن تشویق‌ تماشاگران  منجر به بازگشت دوباره آن‌ها به صحنه و نواختن قطعه بداهه دیگری شد.

صحنه پایانی آخرین شب کنسرت «تا بیکران»، دسته‌های گلی بودند که کیهان کلهر و اردال ارزنجان به سوی تماشاگران پرتاب کردند.

57242  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شور تماشاگران، کلهر را به صحنه بازگرداند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..