تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامزدهای جوایز گرمی ۲۰۱۷ معرفی شدند

نامزدهای مهمترین جوایز دنیای موسیقی در حالی اعلام شد که با رقابت «بیانسه» خواننده آمریکایی و «اَدل» خواننده زن انگلیسی در مهمترین شاخه‌ها همراه است.

«بیانسه» با نامزدی در ۹ شاخه یکه‌تاز نامزدهای امسال گرمی است و پس از آن «دریک»، «ریحانا» و «کاینه وست» هر کدام با هشت نامزدی و «اَدل» نیز با چهار نامزدی در شاخه‌های مهم بهترین آلبوم، ضبط، آهنگ و آلوم پاپ قرار دارند.

در این دوره از جوایز گرمی حدود ۱۳ هزار نفر از فعلان عرصه موسیقی بیش از ۲۱ هزار قطعه موسیقی منقاضی حضور در این رقایت را مورد بررسی و سپس رأی‌گیری قرار دادند و در نهایت نامزدهای شاخه‌های گوناگون را معرفی کردند.

«۲۵» از «اَدل»، «لیموناد» از «بیانسه»، «دیدگاه» اثر «دریک»، «هدف» از «جاستین بیبر» و «راهنمای یک ملوان در زمین» از «استرگیل سیمپسون» نامزدهای بهترین آلبوم سال جوایز گرمی معرفی شدند.

در شاخه بهترین ضبط سال نیز «سلام» از «اَدل»، «ساختار» از «بیانسه»، «۷ سال» از «لوکاس گراهام»، «کار» اثر «ریحانا» و «دریک» و قطعه «Stressed out» از گروه موسیقی دو نفره «تونتی وان پایلوتس» نامزد کسب جایزه شناخته شدند.

قطعات «سلام» از «اَدل» خواننده انگلیسی، «ساختار» از «بیانسه» به همراه «عاشق خودت باش» از «جاستین بیبر»، «۷ سال» از «لوکاس گراهام» و آهنگ «I Took a Pill in Ibiza» از «مارک پوزنر» برای کسب جایزه گرمی بهترین تک آهنگ سال رقابت می‌کنند.

«فرانک اوشن» با آلبوم جدیدش تحت عنوان «بلوند» واجد شرایط لازم برای رقابت در جوایز گرمی امسال شناخته نشد و «کاینی وست» دیگر خواننده معروف آمریکایی نیز پیش از این گفته بود در اعتراض به عدم حضور «فرانک اوشن» جوایز گرمی امسال را بایکوت می‌کند.

از دیگر نامزدهای مهم جوایز گرمی امسال می‌توان به «دیوید بوئی» خواننده معروف راک اشاره کرد که ژانویه امسال درگذشت. آلبوم «ستاره سیاه» از «دیوید بوئی» که دو روز پیش از مرگش منتشر شد، در چهار بخش بهترین آلبوم سبک آلترناتیو، بهترین ترانه راک، بهترین اجرای راک و بهترین کارگردانی جوایز گرمی ۲۰۱۷ نامزد کسب جایزه است.

مراسم پنجاه و نهمین دوره جوایز موسیقی گرمی روز ۱۲ فوریه (۲۴ بهمن) برگزار می‌شود.

5858




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامزدهای جوایز گرمی ۲۰۱۷ معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..