تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لایحه هوای پاک با حساسیت بیشتری در حال بررسی است

به گزارش افکارنیوز،

علی وقف‌چی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه بین المللی محیط زیست علاوه بر این که فرصت خوبی برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به شهروندان است، تلنگری به مسئولان اجرایی برای همکاری بیشتر در رفع مشکلات این حوزه خواهد بود.

وی با بیان اینکه محیط زیست و مشکلات مربوط به آن یک بحث ملی است، افزود: برای رفع مشکلات این حوزه نیازمند به عزم و اراده ملی و همکاری تمامی دستگاه های ذی‌ربط از جمله مجلس، قوه قضائیه و دولت هستیم.

وقف‌چی ادامه داد: در برگزاری نمایشگاه بین المللی محیط زیست انتظار می رود که از طریق رسانه ها، معضلات این حوزه به مردم اطلاع رسانی و راهکارهای کاهش آلودگی به شهروندان ارائه شود که در این راستا مسئولان محیط زیست و عوامل اجرایی می توانند از بعد تشویقی وارد عمل شوند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: نمایندگان مجلس آمادگی کامل خود را برای کمک به مسائل زیست محیطی اعلام کرده اند، به طوری‌ که لایحه هوای پاک با حساسیت بیشتری در حال بررسی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لایحه هوای پاک با حساسیت بیشتری در حال بررسی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..