تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"زندانی" به شبکه افق می آید

به گزارش افکارنیوز،

رژیم بعث به سرکردگی صدام حسین، سال های سیاهی را برای مردم عراق رقم زد، دورانی سراسر اختناق و تاریکی که بسیاری را در سیاهچال های خوفناک دفن و اقوام و گروه های عراقی را سرکوب کرد.

با این حال برخی از زندانیانی که ده ها سال در شکنجه گاههای صدام اسیر بودند، بعد از سقوط دیکتاتور مخوف عراق توانستند بار دیگر آسمان آبی را ببینند؛ خاطرات آنها از سال های سیاه زندان، برای کمتر کسی باورپذیر است.

مستند «زندانی» روایتی از مبارزات مردم مسلمان عراق در دوران سیاه دیکتاتوری صدام، برای پخش از شبکه افق در نظر گرفته شده است.

در این فیلم یکی از زندانیان دوران دیکتاتوری صدام در عراق از زندان های مخوف آن دوره می گوید و اینکه چگونه و چرا، بسیاری از مردم در این سیاهچال ها کشته شدند؛ او می گوید اسناد کاغذی را می توان سوزاند و فیلم های افشاکننده را می توان نابود کرد ولی آفتاب برای همیشه پشت ابر نمی ماند و همیشه یکی هست که با گفتن از گذشته، حقایق بسیاری را هویدا کند.

در بخشی دیگر از مستند، به مبارزات امروز مردم عراق علیه گروه های تکفیری اشاره می‌شود.

محمد بهرامی نژاد کارگردانی «زندانی» را بر عهده داشته که برای پخش از شبکه افق در روز چهارشنبه 17 آذرماه ساعت 18:30 در نظر گرفته شده و تکرار آن هم ساعت 6:30 روز بعد پخش خواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"زندانی" به شبکه افق می آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..