تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعجب سخنگوی جامعه روحانیت مبارز: دیداری با جبهه پایداری نداشتیم، فعلا هم قرار دیدار نداریم

تعجب سخنگوی جامعه روحانیت مبارز: دیداری با جبهه پایداری نداشتیم، فعلا هم قرار دیدار نداریم

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری جلسه جامعه روحانیت مبارز در شب گذشته (سه‌شنبه) اظهار کرد: در این جلسه گزارشی از بودجه دولت ارائه کردیم که به موضوع درآمدهای ارزی و اتکای بودجه به قیمت نفت و هزینه‌های جاری دولت که توسط قیمت نفت پایه‌ریزی خواهد شد اشاره کردیم.

وی ادامه داد: روند اتکا به قیمت نفت در بودجه سال جاری افزایش داشته است و این اتکا از 29 تا 30 درصد در سال گذشته به 35 درصد رسیده است و روندی افزایشی داشته است که نقطه مقابل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

مصباحی‌مقدم تأکید کرد: همچنین واریز ارز ناشی از فروش نفت به صندوق توسعه ملی که بر پایه برنامه پنجم باید 30 درصد باشد، از زمان روی کار آمدن دولت آقای روحانی 20 درصد کاهش پیدا کرده است که این رقم در سال پایانی دولت آقای احمدی‌نژاد 29 درصد بود و در حال حاضر نیز بودجه سال آینده با توجه به درآمد ناشی از نفت بسته شده است که با عنایت به کاهش تولید نفت این رقم قابل قبول به نظر نمی‌رسد.

وی همچنین با اشاره به قرائت گزارشی درباره مراسم 16 آذر در دانشگاه تهران در جلسه جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: آقای محمدی عراقی نیز گزارشی از برگزاری سالگرد روز دانشجو در دانشگاه تهران و سایر دانشگاه‌ها ارائه کرد که برای اطلاع اعضای جامعه روحانیت مبارز اعلام شد و همچنین حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نیز گزارشی درباره کارگروه مشورتی جامعه روحانیت ارائه داد و قرار شد که همچنان بحث‌ها را در زمینه انتخابات ادامه دهیم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به کاهش سهم صندوق توسعه ملی از پول حاصل از فروش نفت اظهار کرد: این رقم باید 20 درصد باشد که در حال حاضر کمتر از این است.

مصباحی‌مقدم همچنین با اشاره به ارائه گزارشی از سوی حجت‌الاسلام پورمحمدی - وزیر دادگستری - درباره نقش برجام توسط دولت آمریکا ادامه داد: آقای پورمحمدی نیز در این جلسه گزارشی از نقش برجام توسط آمریکا ارائه کردند که در این گزارش راهکارهایی که توسط دولت برای مقابله با این موضوع در دستور کار قرار دارد مطرح شد.

وی ادامه داد: همچنین گزارشی توسط آیت‌الله تسخیری درباره پیشرفت‌های ارتش سوریه در حلب و ارتش عراق در موصل ارائه شد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا جامعه روحانیت دیداری با جبهه پایداری داشته است یا نه؟ اظهار کرد: این خبر، خبر بسیار عجیبی بود و ما نه دیداری با جبهه پایداری داشته‌ایم و نه تاکنون قراری در این زمینه داریم و هنوز نیز برای تعیین مصادیق کاندیداهای اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری وارد بحث و گفت‌وگو نشده‌ایم.

۲۹۲۹




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعجب سخنگوی جامعه روحانیت مبارز: دیداری با جبهه پایداری نداشتیم، فعلا هم قرار دیدار نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..