تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرماندار: مجموعه ورزشی چند منظوره کنگان آماده بهره برداری است

عبدالنبی یوسفی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این مجموعه شامل زمین فوتبال با چمن مصنوعی، روشنایی استاندارد و سکوی تماشاگر، سالن سرپوشیده چند منظوره با ظرفیت 1500 نفر، سالن ورزشهای رزمی و خوابگاه با ظرفیت 120 نفر است.
وی اضافه کرد: مساحت زمین این مجموعه سه هکتاری به ارزش 30 میلیارد ریال، از سوی شهرداری کنگان اهدا شده است.
فرماندار کنگان اظهار کرد: ساخت این مجموعه ورزشی از پروژه های سفر رهبر معظم انقلاب است که 178 میلیارد ریال اعتبار هزینه داشته است.
یوسفی گفت: با افتتاح این پروژه که در استان بوشهر و حتی جنوب کشور کم نظیر است، شهرستان کنگان در چندین رشته ورزشی ظرفیت میزبانی مسابقات ملی و حتی بین المللی را دارد.
وی افزود: تاکنون هشت پروژه ورزشی با اعتبار افزون بر 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر سال 90 رهبر معظم انقلاب دراین شهرستان بهره برداری شده است.
فرماندار کنگان بیان کرد:توجه به ورزش و جوانان و ایجاد زمینه های مناسب برای این امر، از سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید است.
شهرستان کنگان با بیش از 100 هزار نفر جمعیت دارای 24 هیات ورزشی و بیش از سه هزار نفر ورزشکار سازماندهی شده در 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر واقع است.
7208/6043** خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرماندار: مجموعه ورزشی چند منظوره کنگان آماده بهره برداری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..