تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه شیرینی باقلوای پانزده دقیقه ای خوشمزه و سریع در منزل - آکا



1395/09/17

آموزش آشپزی ، سایت آشپزیآموزش پخت انواع غذا با آکا ,[categoriy] طرز تهیه شیرینی باقلوای پانزده دقیقه ای خوشمزه و سریع در منزل

طرز تهیه شیرینی باقلوای پانزده دقیقه ای خوشمزه و سریع در منزل - آکاطرز تهیه شیرینی باقلوای پانزده دقیقه ای خوشمزه و سریع در منزل - آکا

آکاایران: طرز تهیه شیرینی باقلوای پانزده دقیقه ای خوشمزه و سریع در منزل

آکاایران: دستور پخت باقلوای پانزده دقیقه ای خوشمزه 

در این مطلب یاد می گیرید چطور وقتی برای یک مهمانی بزرگ آشپزی می کنید و فرصت تهیه دسر ندارید، در حضور مهمان ها، باقلوای پانزده دقیقه ای را با یک خمیر آماده (خمیر هزارلا یا ورقه ای) درست کنید، شیرینی سریع و خوشمزه ای که حتی قبل از غذا آماده شود.

به گزارش آکاایران: خمیرآماده این روزها همه جا پیدا می شود، قیمت اش هم چندان زیاد نیست؛ کاربردش در شیرینی پزی است و برای پیراشکی و اشترودل شور یا شیرین و حتی یک جور نان هم استفاده می شود. با این خمیرها

می توانید یک باقلوای خانگی درست کنید که در کمتر از پانزده دقیقه آماده می شود.

زمان آماده سازی: ۱۰ دقیقه

زمان پخت یا تهیه: ۶ دقیقه

,[categoriy] طرز تهیه شیرینی باقلوای پانزده دقیقه ای خوشمزه و سریع در منزل مواد لازم برای تهیه باقلوای پانزده دقیقه ای :

یک رول خمیر هزارلا یا ورقه ای

خلال پسته و بادام

هل

گلاب

شکر

طرز تهیه باقلوای پانزده دقیقه ای :

خمیر آماده را در سینی فر پهن کنید. آن را به اندازه هایی که دوست دارید (قطعه های مربع، مستطیلی یا لوزی) ببرید.

,[categoriy] طرز تهیه شیرینی باقلوای پانزده دقیقه ای خوشمزه و سریع در منزل

خمیر را همینطوری و بدون هیچ تغییری بعد از برش در فر بگذارید ( فری که قبلا دمای آن به ۲۵۰ درجه سانتیگراد رسیده).

,[categoriy] طرز تهیه شیرینی باقلوای پانزده دقیقه ای خوشمزه و سریع در منزل

آماده شدن خمیر در فر کمتر از شش دقیقه طول می کشد.

روی اجاق، شکر را در یک لیوان آب حل کنید، هم بزنید و بگذارید یک محلول غلیظ شبیه شیره شکل بگیرد.

آخرین لحظه، خلال پسته و بادام و هل ساییده و گلاب را اضافه کنید. میزان همه اینها بستگی به میل شما دارد که کم شیرین و کم عطر باشد یا غلیظ و معطر و پرمغز.

کافی است خمیر کمی طلایی رنگ شود و در فر پف کند( زمان اش بستگی به قدرت فر دارد).

,[categoriy] طرز تهیه شیرینی باقلوای پانزده دقیقه ای خوشمزه و سریع در منزل

کمی که سرد شد، آن را داخل ظرف بچینید و با قاشق از شیره ای که در آن خلال پسته و بادام معلق است، روی قطعه های خمیر بریزید.

,[categoriy] طرز تهیه شیرینی باقلوای پانزده دقیقه ای خوشمزه و سریع در منزل

نمی دانم این دسر خوش طعم، باقلوای فوری ست یا یک شیرینی ساده و راحت؛ به هر حال هم سریع آماده می شود، هم ظاهر زیبایی دارد و هم اینکه ترد و لذیذ است.

در مطالب قبلی طرز تهیه باقلوای خانگی و طرز تهیه باقلوا پسته ای بدون فر را آموزش داده ایم. می توانید یا این دستورات باقلواهای حرفه ای درست کنید و یا اینکه از هموطن های یزدی قلق های پخت باقلوای حرفه را یاد بگیرید، تقریبا با همین مواد، شاید با کمی تغییر و زمان بیشتر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه شیرینی باقلوای پانزده دقیقه ای خوشمزه و سریع در منزل - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..