تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش شست و شوی تابلو فرش - آکا

1395/09/17

خانه داری ، کاردستی ، هنرهای روزنکات خانه داری مفید ,طرز شستشوی تابلو فرش, نکاتی برای شستن تابلوفرش, تمیزکردن تابلوفرش,[categoriy] روش شست و شوی تابلو فرش

روش شست و شوی تابلو فرش - آکاطرز شستشوی تابلو فرش, نکاتی برای شستن تابلوفرش, تمیزکردن تابلوفرش, شستشوی تابلوفرش, شستن تابلوفرش در خانه, نحوه شست و شوی تابلوفرش در خانه,طرز شستن تابلوفرش

آکاایران: روش شست و شوی تابلو فرش

آکاایران: نحوه شستشوی تابلو فرش

به صورت کلی می توان گفت تابلو فرش ها نیاز به شست و شو ندارند. اگر به هر دلیلی احساس کردید تابلوفرشتان کثیف شده، پیشنهاد ما کمک گرفتن از مراکز قالی شویی است که در زمینه شستن تابلوفرش نیز تخصص دارند.

به گزارش آکاایران: اما اگر چنین مراکزی را سراغ ندارید و مایلید خودتان این کار را انجام دهید باید :

۱- اول از همه تابلو را از قابش جدا کنید.

۲- سپس روی تابلوفرش را با جاروبرقی که دهانه اش تمیز است جارو بزنید تا ذرات گرد و غبار از بین برود.

۳- سپس اطمینان از پس ندادن رنگهای بافته شده در فرش داشته باشید و بعد از این مقداری شامپو فرش را در آب سرد حل کنید و با یک تکه اسفنج بزرگ که در این محلول غلتانده اید، سطح آن را به صورت یکنواخت و با سرعت بسایید.

۴- برای خشک شدن، باید تابلوفرش را روی زمین، در محیط نسبتا گرم و دور از نور خورشید بگسترانید تا رطوبتش تبخیر شود و تابلوفرش تغییر رنگ ندهد. این کار اجازه نمی دهد رنگ های آن در همدیگر بلغزند و ادغام شوند.

نکته :

* هرگز تابلوفرش را روی طناب پهن نکنید. چون ممکن است کش بیاید و از ریخت بیافتد. پهن کردن تابلوفرش زیر آفتاب هم پسندیده نیست. اگر می خواهید این کار را انجام دهید، آن را پشت و رو زیر آفتاب قرار دهید.

* برای گردگیری روزانه تابلوفرش، بهترین روش، استفاده از برس گردگیری جاروبرقی است.

zomorrodco.com/بیتوته




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش شست و شوی تابلو فرش - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..